Fiilis on hyvä !


Heips ! :)

Nyt on uudet hiukset tai tyyli mikä lie. :D Kevyempi olo kun lyheni hiukset. Yleensä käyn leikkauttaa hiukset kesää varten, mutta nyt tuntu, että haluun jotain uutta. En mitään vaatetta tai tavaroita. Ihan jotain muuta. Muistin lahjakortin jonka sain juolulahjaksi ja päätin, että se "jotain uutta" on hiuksiin liittyvää. Sitten mä varasin ajan ja kävin leikkauttaa lyhyemmiks ja kyllä tuli paljo pirteempi olo. Ensin maanantaina aamulla psykologille ja sitä kautta kampaajalle. Oli kamala keli. Tuuli ja satoi lunta melkein myrsynlailla. Oli turha meikata. No onneks sitten sain kyydin kotiin. Että en mä maanantaina paljoa muuta tehnykkää. :D Hiuksista tuli kyllä todella hyvät ja olen todella tyytyväinen. :)

Tiistaina illalla sain tosin oikeasti aikaiseksi jotain eli siivosin vihdoin ja viimein mun vaatehuoneen. Olin jo aiemmin päivällä käyny pesemässä pyykkiä, mutta illalla varasin vielä 3 pyykkivuoroa lisää sillä löysin muuton jäljiltä jätesäkillisen vaatteita ja pari pussilakana settiä jotka olin unohtanut niin kävin ne sitten pesettämässä alhaalla kun on pyykkitupa ilmainen. Naapurit varmaan ihmetteli kun ravaan edestakaisin siellä, mutta eipä tuo haittaa. Mulle nimittäin tuli niiin hyvä fiilis siitä siivouksesta. Sain sen hoidettua pois alta ja nyt sinne mahtuu muutakin. Ja jos vielä valitan ettei mulla ole vaatteita niin käskekää mun mennä siivoomaan vaatehuone. Sillä siitä tietää ettei se ole siisti kun mitään en löydä. Toivotaan tosin silti, että se nyt pysyisi siistinä pitkään. :D

Mulla on ollu viime aikoina todella hyvä olo koko ajan. Ei oo näin hyvää fiilistä ollu näin monta päivää putkeen pitkään aikaan. Ihana tunne!

Tänään kävin äipän kanssa Hyvinkäällä katsomassa jos Willassa olisi se Tiger kauppa ollut, mutta huomattiin ettei sitä ollutkaan enää siinä ni käytiin nopeesti Clas Ohlsonilla ja lähettiin takas Järvenpäähän rantapuistoon kuvailemaan ja käytettiin koiraa vähän ulkoiluttamassa. Otin vaan pari kuvaa kun meinasi tulla liian kylmä ja sieltä sitten kaupan kautta kotiin ja illalla vielä kävin tossa äipän luona tai niiden siinä talossa saunassa. Olo on hyvä !

Tässä oli mun fiilikset tästä tän puolikkaan viikon tapahtumista. Ei kovin kummoiset, mutta enpä ainakaan oo vaan löhönnyt koko aikaan. :D :)




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...