Viesteihin vastaaminen !

Heillurei ja moips ja sillee :)


Monet ihmiset (minä myös) kertoo ja puhuu siitä ettei heille vastata viesteihin. Hmm..
Milloin siihen pitäisi vastata? Silloi kun on aikaa? Ilmeisesti. Hmm.. no.. Jos mä esimerkiksi tänään laitan viestiä kaverille niin en oleta hänen heti vastaavan, mutta kun on tää kuuluisa WhatsApp ja siellä sitten näkee sen milloin kyseinen henkilö on ollut paikalla ja milloin hän on nähny viestin niin tämä on se puhuttu aihe.

Tiedän ja ymmärrän päivällä sillä ihmisillä on töitä ja koulua ja sen semmoista, mutta jos ihminen näkee viestin eikä kerkeä silloin vastaamaan, mutta ei myöskään vastaa illalla vaikka paikalla on käynyt niin se on hiukan ärsyttävää. Ja jooooo.. mä ymmärrän myös unohtamisenkin, mutta jos viestiä ei kuulu takaisin moneen päivään niin mua henkilökohtaisesti alkaa vain ärsyttää.
Siis joo kai sen sitten voi unohtaa pitkäksikin aikaa. Mä en vaan ymmärrä miten tai siis niii... mutta en vaan tajua, että enkö käy kertaakaan henkilön pääkopassa, hänen mielessään vai onko niitä WhatsApp keskusteluja niin paljon ettei mun keskustelu näy siinä? Vai poistetaanko mun viesti? Miks mä en tajua?

Kun kerta on tää sovellus missä näkee milloin paikalla, milloin on nähny ja sitä rataa niin tuota tuota.. Joo mäkin saatan unohtaa vastata, mutta yleensä kun käyn illalla puhelimella niin menen katsomaan onko tullut viestejä ja jos olen unohtanut vastata niin näen silti sieltä ketkä ovat ihmiset keiden kanssa olen keskustellut. En voisi olla huomaamatta niitä. Ne keskusteluthan näkee siitä suoraan. Ja vielä enemmän ärsyttää se, että jos henkilö itse kysyy kysymyksen eikä moneen päivään vastaa siihen sen jälkeen kun minä olen vastannut ni.. plöäääh.. Puhun myös omista kokemuksista.

Jos ei nyt jostain syystä huvita jutella illalla niin voisihan sitä laittaa viestiä vaikka, että "vastaan huomenna kun kerkiän" niin henkilö tietää missä mennään. Tää nyt on mun mielipide, mutta olisihan tuo nyt kohteliasta sillä se ei veisi minuuttia kauempaa. Jos taas viestiin ei vastaa pariin päivään ja tätä käynyt ennenkin niin alkaahan siinä nyt miettimään kaikenlaista. Onko itse tehnyt jotain väärin? Ollaanko me enää kavereita? Ja onhan niitäkin joille tulee sitten niitä ahistavia viestejä tai kokee ne ahdistaviksi eikä sitten siksi vastaa. Mua tää nyt ainakin hämmentää. Ja siis mä itse tein yhessä vaiheessa niin etten paljoa edes jutellut, mutta jos mulle laitettiin viestiä niin vastasin. Silloin oli kyllä masennus huipussaan. Vastasin silti. Hmmmm...??

Tämmönen avautuminen mihin loppupeleissä ei varmaan tuu edes vastausta. Sekava, mutta kunhan avauduin. :D Ihanaa jos luit ja saa myös kommentoida sillä mielipiteitä kuunnellaan ja luetaan <3


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...