Mun lempparit !

moips moips !

Viikonloppu on menny tosi hyvin. Voitto koiran kanssa on ollu niin kiwwaa. Saa tuoda uudestaan ! :P


Nyt on myös laskiaissunnuntai. Mulla tosin ei oo laskiaispullia. :/ No mutta ei se mun maata kaada ja jos joku kauppa on auki ni saatanhan mä vaikka kipasta ostamassa. ;) Voitto lähtee tänään illalla. Voisin adoptoida sen pikkusen kyllä. Niin ihana poitsu!

Vaikka mulla on ens viikolla kaikenlaista ni yritän silti suurimmaks osaks lepäillä sillä olo tuntuu kipeältä. En tiiä oonko tulossa kipeeks vai oonko jotenkin vaan väsynyt. Kaikesta huolimatta halusin kertoo teille nyt mun 5 tän hetkistä lemppari astiaa mun kotoo. Tykkään kaikesta erilaisesta. En haluu aina jotain samaa ja nää kuuluu niihin erilaisiin. 

Aloitetaan nyt mukista jonka sain lahjaksi. Ei mitään muistikuvaa enää mikä lahja. Mutta The Boss ! Todellakin ! Tää on niin kivan näkönen ja kokonen. Rakastan kaakaoo ja vaikka mulla on mukeja ööö varmaan 7 erilaista ni tää on kyllä se suosikki. Ja tuolla sisäpuolella lukee "Hyvä johtaja on ammattitoitoinen, päämäärätietoinen, vastuuntuntoinen, ahkera, sekä oikeudenmukainen ja reilu alaisiaan kohtaa."

Mä en oo mikään iso pomo tai firman johtaja tai mitää semmosta, mutta jos tänne mun luokse tulee ni varautukaa. ;) Hahah vitsi oli ! Kaikella rakkaudella. <3



Toinen on tarjoiluastia. Sain tän muuton yhteydessä eli tämmöstä ei onneksi ite tarvinnu ostaa. Oon käyttäny tätä yleensä juhlissa ja jos tulee jotain vieraita ni joo... geenit periny, mutta siis saatan laittaa siihen jotain tarjottavaa. Oon siis oikeesti ihan ku mun mummu. Aina pitäs tarjota jotain. Tosin onneks tääl ny ei käy niin paljoo ketää et menisin sen takii konkurssiin. Tää on valkonen ja hyvän kokonen ja siks mä tykkään.



Kolmas. No... joskus ennen kun muutin omaan kämppään niin jossain oli joku Garage juttu. Osta näin ja näin monta ni saat lasin. Tää ei oo alkoholia varten vaan aina kun teen smoothien ni käytän tätä juomalasina. Näyttää myös kuvissa kivalta. :D


Neljäntenä tulee jälkiruokakipot. Näit on yhteensä 4 kappaletta ja nää on just ihana kokosia jälkiruokakipoiks. Onneks sain nää iskältä. Olisin ite muuten ettiny oikeen tyyppisiä kauan. Nää on just ne oikeen tyyppiset. :)


Viidentenä eli viimesimpänä tullee tämmöset mukit. Näitäkin on 4 kappaletta ja näist on kiva juoda oikeestaan melki mitä vaan. Kun ostin noi niin halusin jotain erilaista. Etin jotain kivaa ja sit Tigerista löysin 1€/kpl näitä ja no koska aina on tasan ni ostin näitäkin 4 kappaletta. Must on kiva ku näis ei oo sitä kahvaa vai mikä mukin korva se onkaan. Hahaha :D


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...