Mahtavan ihanan lämmin!

Moips 😋👋🏼

Mä teen nyt niin, että tää tulee joka toinen päivä. Kun tuntuu, että vaan joka toinen päivä on aikaa tai halua kirjottaa. 🤔😅

Eilen tein jotain mitä en ois ikinä uskaltanu tehä näin aikasin. Mä heitin talviturkin! Siis oikeesti! Oon kyllä niin ilonen ja hämmästynyt samaan aikaan, ettei mitää rajaa. 😯 Vesi oli aluks kylmää, mutta ei mulla kauaa menny ennen, kun olin jo sukelluksissa. Tai siis sukelsin. Ja siinä mä sitten lilluin jonkin tovin ja mietin elämää ja sit nousin ylös rannalle ja juoksin takas veteen. Sillon se vesi tosin oli jo lämmintä. Sillon uudelleen mennessä. VÄHÄNKÖ OLI KIVAAA!! 😍 Toi ylempi video näyttääkin jo sen ekan sukelluksen. JOS se edes toimii😅

Tänään mä taas oon ollut päivätoiminnassa ja oikein kunnon ihanalla piknikillä. Aivan mahtavan ihanan lämmin ilma ollu taas koko päivän. Mitäpä siihen lisäämään. Super kiva vaan istuu järvenrannalla tai jossain reunalla viltin päällä ja olla. Mitäpä sitä paljoo tarvii. Tosin.. Se meidän viltti... Tai no huopa päästi märästä nurmikosta huovan läpi, että vähän tuli kastuttua. Ei paljoo onneks ja kesä kuivaa. 😄  Pitänee hommaa itellekin semmonen kunnon ranta jutska eli viltti eli joku hahaha😂


Taas ollu aivan super kivat kaks päivää!
Lisää näitä päiviä niin oon ilonen!
Kesä tulee! 💛🌞💎👌🏽

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...