11 faktaa minusta !

Hellouu !

Nyt tulee faktoja. 11 faktaa itestäni. Huijj !


1) Toki tämä ei tule varmastikkaan millään muotoa kellekkään yllätyksenä, mutta oon aika jääräpää. En oikein tiedä miten sen voisi selittää. Oon vaa jääräpää.  :D


2) Rakastan valokuvaamista. En osaa muokata kuvia millään ohjelmilla, mutta miks pitäis. Eihän ne sit enää oo niitä aitoja. Auringonlaskut on ihania ja parasta on niiden kuvaaminen. Valokuvaaminen muutenkin on mulle tosi rauhottavaa. Siihen kun keskittyy ni aika nopeesti unohtaa muut ajatukset.


3) Aloin vasta 15 vuotiaana juomaan limua. En vaan voinut sietää limua missään muodossa. Hyi hyi ajattelin sillon. Sitten tapahtui se ihme. Kun aloin seurustelemaan niin hän opetti mua juomaan Pepsi Maxia. Kun maistoin ekan kerran niin huomasin melkein rakastavani sitä. Oli niiin hywwää. Siinä meni tyttö ihan hiljaseks. Oli se kyllä kummallista, mutta jos pitäis limuista sanoo paras ni se on PepsiMax. Nykyään juon siis melki kaikkia. Opetti mies mut pahoille tavoille. :D


4) Mä oon varmaa maailman sotkusin. No en ehk ihan.. :D Siis en vaan tajuu miten en pysty pitämään tätä kämppääkää 3 päivää pidempään siistinä. Voisin jopa sanoo etten päivääkää pidempään. Aina heitän kaikki vaatteet lattialle. Sitä en tajuu et sit ku pakko siivoo ni sit se onki kivaa..silti kuitenki sotken uudestaan ja uudestaa. :D


5) Kesäsin mä tykkään maata veden vieressä. Varsinkin rannalla. Ei siksi, että saisin rusketusta vaan siksi, että kun laittaa silmät kiinni ja vaan kuuntelee ni se on jotain mielettömän ihanaa. Rannalla kuulee lasten naurua ja leikkimistä ja lintujen laulua ja etenkin se mistä eniten siinä tykkään ni on se veden ääni.


6) Mä en juo kahvia enkä teetä. En ymmärrä miten jotku voi juoda niitä. Kaakao on se juttu sitten mieluummin. Miten te jotkut pystytte siihen? Miten? :D


7) Instagram. Siis en voi varmaa elää ilman sitä sovellusta. No okei.. voin, mutta oon niin super koukussa. Rakastan ottaa kuvia ja laittaa kuvia. Tosin ketähän se edes haittaa? Eiks se Instagam oo kuvien laittoa varten? :P


8) Mä en käyttäny meikkii 14 vuoteen enkä paljoa käytä nyttenkään. Aloin 14 vuotiaana vasta jotenkin laittamaan ripsiväriä, mutta siihen se aikalailla mulla yleensä jääkin. Jos laitan meikkii niin se on lähinnä juhliin mutten nää tarvetta käyttää sitä arkisin. Mulle se ei ois vaan mitenkään luonnollista. Joskus on ulkonäköpaineita, mutta sitten unohdan ne. Minusta saa olla mitä mieltä haluaa. Mä tykkään olla luonnollinen. :P 


9) Mä en voi käydä suihkussa niin etten pesisi hiuksia samalla. Aina on pakko. Ihmiset sanoo ettei se ole hiuksille terveellistä, mutta oon tehny näin niin kauan ku muistan joka aamu ja joskus jos käyn iltaisin vaikka oisinki käyn aamulla ja mun hiukset on hyvässä kunnossa edelleen. Eipä oo kukaa kampaajakaan sanonu mittään negetiivista. Toki pidän niitäkin päiviä etten käy suihkussa jos oon esim kipee tai sitten muuten vaan koko päivän kotona. 


10) Mä oon aivan hullu hamstraaja. Enkä tajuu miks. Mä jotenkin nään kaikessa jotain tarpeellista ja että joitain vois käyttää uudestaan. Onneks mun läheiset on tajunnu sen ja auttanu mua. Koska tälläkin hetkellä varmaan paljon sellasta mitä heitän roskiin jos joku tänne "tarkastusta" tulee tekemään. :D


11) Ja kun aiemmin suihkusta kerroin niin tää liittyy myös siihen. Ennen en tykännyt tervan hajusta en mitenkään missään muodossa, mutta nykyään en halua käyttää muuta shamppoota kun tervashampoota. Sillon kun mulla oli värjätyt hiukset niin tottakai käytin aina niille tarkoitettua shampoota. Tällä hetkellä en vois käyttää muuta kun just tätä tervashampoota. :D

Ps. Hyvää viikonloppua ! ;) <3


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...