20x Jatka lausetta

Heips! :)

Huomasin, että jotkut ovat jo tehneet tämän ja halusin itsekin haastaa itseni. Joten tässä tulee 20x Jatka lausetta haaste. Jos tulee muitakin haasteita mieleen mitä voisin tehdä nii saa ihmeessä kommentoida. Toivottavasti tykkäätte! :)



1) En ymmärrä..
miks kaikki Kelan kanssa sovitut hommat menee aina jotenkin pieleen.

2) Seuraavaksi ajattelin...
katsoa tallenteista kaikkia ihme ohjelmia sitten suihkuun ja nukkumaan. Unirytmi ihan sekasin. :D

3) Viime aikoina..
oon miettiny mun elämää ja ollut aika huonoilla fiiliksillä sillä Kelan takia vuokra on jäänyt rästiin. Onneksi on jengii tukemas mua ja auttamassa niin en jää pulaan.

4) En osaa päättää..
huomsia vaatteitani. Olen menossa viettämään 10vuotta kestänyttä ystävyyttä ihanan ystäväni kanssa ja vaatteiden valinta on todella hankalaa. Ei mulla yleensä oo, mutta jos pitää mennä jonnekki ulos viettämään iltaa niin en vaan osaa päättää. Aina yhtä hankalaa. :D

5) Muistan ikuisesti..
2012 ensimmäisen rakkauden kesämme mieheni kanssa. Pelkkää yhdessä oloa. Ei koko kesänä mitään tappeluita. Oltiin niin pieniiki, 15 vuotiaita vasta, Tuntuu, että se vasta oli mutta siitä onkin jo 5 vuotta <3

6) Noloa myöntää, mutta...

olen niin niin huono kaikissa kieli asioissa. En pärjää suomessa kielitaitoni kanssa enkä todellakaan pärjäis ulkomaillakaan. Tarvitsen aina jonkun muun tulkiksi. :D

7) Ihanin tuoksu...
on puhdas tuoksu.

8) Päivän paras juttu...
oli kun sain edes muutaman asian pois päiväjärjestyksestä.

9) Viikko sitten...
oli ne penkkarit ja tosi kiva ilta. Mä tykkäsin!

10) Kaikista pahinta on..
ajatella sitä kaikkein pahinta.





11) Salainen taitoni on...

ööö..anteeks mutta nyt en kyllä tiiä. :D

12) Jos saisin yhden toiveen..

se olisi, että pääsisin viettämään ihanaa rakkauden lomaa jonnekkin ulkomaille. Oon jo pitkään halunnu jonnekkin lämpimään ja paljon on ollu puhetta, että tää matka tulis pian. ;)

13) Minulla on pakkomielle..
repiä asioita. Ainakin jos tulee haava niin se on pakko repiä auki. Niin outoa kun se onkin ja ärsyttävää, mutta en kyllä tiedä mikä ihme siinä on kun en voi hetkeäkään olla repimättä haavaa jos sellainen on. :D

14) Söin tänään...
mäkki ruokaa. Hyi hyi mua. Oli niin nälkä etten jaksanut alkaa tekemään mitään niin pakkohan se oli. Hahahahah ! :D

15) Ärsyttävintä on...
ihmiset jotka luulevat olevansa muita parempia.

16) Minusta on söpöä...
kun mies tulee ja halaa ilman mitään syytä. Halaa vain. Piristää päivää <3

17) Tekisi mieli..
jäätelöä. En tiedä miksi, mutta just nyt tekisi mieli jäätelöä. Keskellä talvea. :D


18) Hävetti kun...
sain ensimmäiset sakot junassa. Oikeastihan minulle tuli kiire ja juuri kun ovi sulkeutui ja olin päässyt junaan niin huomasin lipunmyyjän. Yritin saada lipunmyyjää kiinni, mutta tarkastaja kerkesi vastaan ennen sitä. Tämä rehellinen ihminen meni sitten saamaan ensimmäiset ja toivottavasti viimeiset sakot elämänsä aikana. :D

19) Olenko ainoa jonka mielestä...
banaani on ihanaa leivän päällä? Niin hyvää !

20) En ole aikoihin...
käynyt keilaamassa. Kyllä pitäis mennä. En ihan vielä viikkoo voi lähteä jalan takia, mutta heti kun vaan mahdollista niin aivan varmasti lähden keilailemaan.



Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...