Hyvän mielen haaste & hoitokoira !

Minulle ehdotettiin Hyvän mielen haastetta jossa on tarkoitus kertoa 10 itseään ilahduttavaa asiaa. Nää ei tuu mitenkään järjestyksessä, mutta olihan se kiva pysähtyä miettimään mitkä asiat oikeasti saavat minut ilahtumaan ja hyvälle tuulelle.

1) Omat rakkaat, ihanat ystävät ja läheiset ja lemmikit.


2) Leipominen. 


3) Lukeminen ihanassa hiljaisuudessa.


4) Saa herätä ilman herätyskelloa kaikessa rauhassa ilman mitään kiireitä. 


5) Ihana aurinkoinen sää.

6) Musiikki.


7) Kävelylenkit.


8) kauniit kukat.

9) Välillä hemmottelun kohteena oleminen.


10)  Leffaillat kynttilän valossa.



Hoitokoira <3

Torstai iltana sain puhelun jossa mua pyydettiin koiravahdiksi viikonlopun ajaksi. En tunne koiraa entuudestaan mutten nähnyt mitään ongelmaa auttaa ja huolehtia siitä. Hiukan mua jo puhelimessa alkoi jännittää, että mitenhän tulen onnistumaan tässä. Tajusin kuitenkin, että onhan mulla ollu äidin luona koira ja olen sitä vahtinut viikonlopun ja mulla oli Ava pitkän aikaa. Kyllä mä ny koiran kanssa pärjään. Mitähän mä taas stressasin. :D

Perjantaina mun piti mennä ystäväni kanssa ulos istumaan iltaa, mutta se peruuntui joten pääsimme aikaisemmin miehen kanssa yhdessä mun luokse ja hän jäi myös yöksi ja hyvä, että jäi. Ei mun tarvinnut ekaa yötä yksin olla. Oisin varmaan valvonu koko yön vaan miettien miten koiralla menee. Voitto (koira) oli vähän toki levoton aluksi eikä oikein tahtonut muuta kuin pyöriä, mutta nyt kaikki kuitenkin mennyt hyvin ja tulee varmasti menemäänkin ja kiva päästä pitkästä aikaa kunnolla lenkkeilemään. Edelleen rauhallisesti pitää jalan takia ottaa, mutta kyllä tää täst.

Voiton piti tosin mennä aluksi muualle, muttei sitten mennytkään niin mua kysyttiin ja tulihan siinä itelle hyvä olo kun tajusi, että olen vaihtoehto jos koiran hoitoa tarvitaan. Se, että muhun luotetaan ni kohottaa jo mun omaa itsetuntoa. Pian tässä lähdetäänkin pitkälle kävelylenkille ja on jopa hyvä sää ni ihana mennä tuolla. Kaikin puolin hyvä fiilis ! :)

Nyt siis lenkkeilemään ->
Palaillaan ! <3


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...