Ihana ilta !

Taas mä oon tääl :D

Joo enkä mä sinne Ruoholahteen menny. Valvoin koko yön ja sit en jaksanu enää. Olin niin tööt. Sain mä nukuttuu 3h pätkissä, mutta nytkin kello on 23:17 eikä yhtään väsytä. Uskon silti sen unen tulevan. Kyllä mua sitten pian väsyttää. :D Mä sentään tänää oon ollu kohtuun ahkera. Tai no..jostain iltapäivän lopusta illan alkamiseen. Vai miten se nyt sanotaan. :D Osaan siis tätä kieltä tosi hyvin. Mutta mutta mutta siiiis.. äippä soitti ja ympäri puhu lähtemään ulos. Olin oikeesti aika paljon sitä vastaan, koska vatsa ei tykkää noista valvotuista öistä. Onneks sekin sentään ohi menossa kokonaan ja siis miks mä taas meen ohi aiheen (?) Soriih :D Ei näis ikinä muutenkaa oo mitää järkee. :D No joo joo siis oltiin äidin kanssa rannassa. Järvenpään Vanhankylänniemessä. Vanhiksessa. Oli niin hieno ilma ja ihmeen lämmin. Siellä tuntu unohtuvan kaikki muu mikä ylipäätää on kasaantunu stressiks ja mikä mietitytti aiemmin päivällä. Katos väsymyskin. Jää oli sulanu kokonaan. Varmaan jo ajat sitte, mutta mä kävin viimeks järvellä jään vielä vähä peittäessä sitä. :O Oli vissiin korkee aika mennä. Siellä oli niin lämmin ja rauhallista. Ei oikeestaan meidän lisäks, kun jotain kirkuvia lokkeja. :D Ja olihan mun siellä pakko päästä kokeilemaan millasta vesi on. Hiukan kyllä vielä kylmää juu. Ei kuitenkaan niin kylmää, ettenkö ois voinu lilluttaa jalkoja. Tein sieltä videonkin. Näkyy tietysti mun YouTube kanavalla (Hunsvotti),jos tuo juttu tuossa ei toimi. :D

Ihana ilta ! Onneks lähdin !
Kiitos äiti ja Tilda koiruus <3


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...