Viikon "paras" päivä

Hei!

Tää maanantai ei menny mulla ihan putkeen. Ensinnäkin..Joudun aloittamaan suru-uutisella.

Kirjoitin eilen tytöstä joka pahoinpideltiin. Voimia kaikille läheisille! <3 Tyttö nimittäin kuoli ja mä olen todellakin sanaton. Itsekin surullinen kuultuani tämän. Mikään ! Ei mikää oikeuta tekemään toiselle noin. Olen niin sanaton ja surullinen..

Ei tää tähän jääny. Tuo oli se pahin näistä, mutta tänään ei tosiaankaa ois pitäny mun nousta sängystä vaan maata koko päivä peitonalla.


Heräsin joskus klo12 aikaan. Nukuin vähän pidempää sillä univelkaa on kertynyt ihan riittävästi eikä tänään mihinkää ollut kiire niin miksikäs ei niin ja yöllä sain vasta klo3 jälkeen unta. Mutta joo.. Jalka edelleen kipeänä ja särkee. No onneks äiti toi vähä herkkuja ja ruokaa ja särkylääkettä ja jopa kukkia piristämään mun oloa, mutta ennen kun äiti tuli niin joo.. nyt saa nauraa.. mä törmäsin oveen! :D Sen jälkeen kun äippä lähti niin menin katsomaan josko Kela ois viime torstaina lähettämääni viestiin vastannut, mutta turha luulo.. ei ne tietenkää oo vastannu. Vieläkään ja tästä syystä kiukkuunnuin ja hiukan ahdistuis sillä Kelan takia vuokran maksuni myöhästyy. No sit katoin Netflixistä sarjoja kunnes kesken hyvän jakson mun läppäri sammu. En tietenkään ollu muistanu laittaa laturia kiinni pistokkeeseen. Hienosti se siinä läppärissä oli se toinenpää kiinni. :D 

Aloin sit kattoo telkkaria. Tottakai se päättää lataa itseään vuoden eikä kunnolla edes suostu Guidea näyttämään. Onneks mies sit päätti kysyy mua pelaamaa, mutta eihän se peli edes suostunut toimimaan. Sillä välin kun peli latasi itseään niin mä kävin pikasesti suihkussa. Kylmässä sellasessa sillä vesikää ei halunnu muuttu lämpimämmäks. No tää eka peli ei koskaan toiminu ni päätettiin kokeilla toista. Siinä mulla meni totaallisesti hermot koska miten ihmeessä mä en osaa neljää näppäintä käyttää oikein. Oon kyllä yks sählääjä! 

Siis mitä vielä vois tähän päivään tulla. 1h 30min jäljellä tätä päivää ja odotan vielä mikä kruunaa tän ihastuttavan päivän. :D

Että tämmöstä. Toivottavasti muilla meni hyvin. :)
Ei niin kun mitään järkeä tässäkäään maanantaissa. Odotan innolla jo huomista :D

Hyvää tätä viikkoa kaikille ! <3


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...