Arkikuvahaaste 2/7

Hellurei !

Oon ihan tööt. Niin tööt ku voi vaan olla. Oon koko päivän ollu pois kotoo. Toisaalta ihan hyväki juttu ni en homehdu tänne yksiöön. :D


Tänään mun päivä lähti käyntiin klo9.45. Tai no sillon soi herätyskello. Ite mä nousin sängyst vast klo10.09 koska en vaa jaksanu nousta. Siinä sit tein normi aamu jutut ja klo12 oli jo psykologin aika. Sain siellä puhuttua kaiken mahollisen mitä pitikin. Ollaan kokeiltu vähä harventaa näit käyntei ni saan vähä enemmän aikaa olla tän sairasloman kanssa ilman, että koko ajan on jotain menoja edes takas. Ihan hyvä idea.


Kun psykologin aika oli ohi niin äippä tuli hakemaan ja lähettiin sitte yhdessä hakemaan mun äidin äiti meidän kanssa shoppailemaan ja leipomaan. Shoppaillessa löysin itse yhden paidan. Näkyy vähän kuvassa. Mammalle jotkut housut ja no eipä sieltä sitten paljoa muuta löydetty ja mentiin sitten äipän luokse leipomaan. Leivottiin laskiaispullia. Onhan laskiaistiistai. Eihän mun aluks pitänyt, mutta kyllähän se sitten oli pakko. Oon ihan ähky. Yleensä ei tuu pullia paljoo syötyy, mutta sitten kun ite tekee ni kyllähän niitä sitten syö. Oma tekemät, vasta paistetut on jotain niin parasta ! :)


Leivonnan jälkeen vietiin mamma kotiin ja vietiin sinnekkin sitten muutama pulla papallekkin ja heille huomiseksi päivä kahville. Sieltä sitten kauppaan ja kotiin. Päivällä tosin oli mulla vähä huono olo, mutta muuten oli kivaa. Nyt aattelin ottaa vaan ihan rennosti ja katella telkkaria ja ja nukkumaan mahdollisimman ajoissa. :)

Kaikin puolin hyvä päivä ! 


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...