3 asiaa..Haaste !

Moips moips ! :)

Mä julkasin tänään jo ton arkikuvahaaste jutskan, mutta jotenki halusin tehä tänki. Oon jo jonkin aikaa halunnu tehä. En vaan voinu olla tekemättä. Kuulosti niin kivalt ja halusin vähä testaa itteeni. :) 


3 asiaa, joista pidän...

Pidän musiikista, läheisyydestä, rehellisyydestä.

3 asiaa, joista en pidä...

Tietysti epärehellisyys, ihmisistä jotka pitävät itseään tärkeämpänä kuin muut, enkä myöskään pidä pahoista ruuuista. :D

3 asiaa, joita tein viikonloppuna...

Hoidin koiraa, katsoin telkkaria, lenkkeilin. 

3 asiaa, jotka osaan..

Rentoutua, soittaa suutani ja ja öö...elää :D

3 asiaa, joita en osaa...

Kieliä, laittaa ruokaa, soittaa kitaraa.

3 asiaa, jotka haluaisin osata...

Soittaa pianoa, tehdä ruokaa, puhua kieliä.

3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä...

Siivota, matkustaa, muuttaa.

3 asiaa, joista stressaan...

Raha, välillä tulevaisuus ja ja mun hyvinvointi.

3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan...

Kynttilät, rakas, kirjan lukeminen.

3 asiaa, joista puhun useasti...

Siivoaminen, blogi, elämä.

3 asiaa, jotka puen mielelläni päälleni...

lökärit, vähä isompi huppari, normi t-paita(kotivaatteet)

3 asiaa, joita en pue päälleni...

Farkut, hatut, napapaidat. :D

3 asiaa, jotka haluaisin hankkia...

Isompi sänky(nyt 120x200), lentoliput lämpimään, uudet verhot.

3 asiaa, joista unelmoin...

Saa muuttaa parempaan paikkaan jossa saa olla rauhassa, pääsisi käymään Portugalissa, mun hyvinvointi paranis ja kaikki ois taas ihan normaalisti ilman psykologeja ja lääkkeitä.

3 asiaa, joita pelkään...

Kuolemaa, korkeita paikkoja, pimeää.

3 asiaa, jotka toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa...

Kela alkais maksaa mulle rahoja, pääsis matkalle ja pääsis muuttaa. Hahah :D

Toivottavasti tykkäsitte lukee nää sillä mun mielest tää oli kiva tehdä. :)


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...