Arkikuvahaate 3/7

Keskiviikko !

Menossa ollu taas. Tosin en niin kauaa kun eilen enkä tänään leiponut, mutta shoppailtiin äidin kanssa. Ensin käytiin hoitamassa Hyvinkäällä äipän asioita ja sitten käytiin siinä kauppakeskus Willassa shoppailemassa ja syömässä. Löysin yhen hupparin ja yhden paidan. Näkyvät kuvassa. Ostin molemmat New Yorkerista. Ostan sieltä yleensä mun vaatteet. Välillä Cubukseltakin, mutta toi NewYorker on mun ehdoton suosikki. 

Sitten ku joskus pääsin takas Järvenpäähän ni kävin miehen luona ja sieltä yhessä kaupan kautta mun luo ja eipä me tässä oikein kauaa oltu kahestaan. Muutaman jutun katto mun tietokoneelta ja sit lähti. Heti ku mies pääs kotiin ni alettiin pelaa jotain Minecraftiä. Kaipa se joidenkin mielestä on kuollu peli, mutta mulle ihan uutta. :D En kyl koskaan tyyliin pelaa mitään, mutta tänää mä opettelin. Joku peli se on missä voi rakentaa ja jotain ni mä sit koitan väsää sinne jotain linnaa. Joo.. ei mitää hajuu mistää mitä teen tai mistä mies ja sen kaveri puhu. Tai kun miehen kaveri liittyi myös siihen peliin ja ja ja.. No..mua kyllä alko tajuttomasti sattuu silmiin ni en jaksanu enää pelaa. En oo tottunu tuijottaa ihan noin pitkää aikaa pelkkää ruutuu ja viel noin keskittyneesti. 
Hahah :D

Kirjotin nyt tän ja kun oon julkassu ni meen kattoo telkkarii ja enpä varmaa sitäkää kauaa kato ku meinaan nukahdan eli aika pian siitä sit nukumaan. Hyvä päivä siis tänäänkin. :)







Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...