Nyt vihdoin!

Heipsan ! :)

Oon hyväl fiiliksel ollu koko viikon.

Myönnettävästi oon ollu tosi laiska tän laihtudus hommelin kanssa, mutta sain vihdoin aloitettua tän kunnolla. Tiedän, ettei pari ekaa viikkoo tuu olee helppoi, mutta maanantaina just huomasin sen, että kun kävin 1,5h lenkillä pitkästä aikaa niin eipä tehnyt mieli mitään muuta kun vettä ja suihkuun. Mun pitäs nyt pitää tää tahti yllä. Mulle on tehty kunnon ohjelma ja sitä noudattamal pääsen varmasti taas kuntoon. Myönnän myös, että pieni repsahdus kävi kun heseen eksyin, mutta seuraavana aamuna taas lenkille ni rankasin vähä itteeni siellä. Muuten viikko on menny hyvin eikä oo tullu herkkuja syötyä.

Haluun siis puhuu avoimesti tästä. Auttaa mua sillon enemmän. Vaikeeta tää on, mutta kun en ollut käynyt vaa-alla vuoteen masennuksen aikana ja sitten menin viime viikonloppuna vihdoin niin järkytyin. Oon totaallisesti päästäny itteni huonoon kuntoon. Sillon päätin täälle tulevan stopin.

En haluu itteeni mihinkää fitness kuntoo tai mitää vatsalihaksii vaan haluun laihtuu semmoseen normikuntoon missä oon ennenki ollu ja missä mulla on hyvä olla. En tee tätä koska muut haluu vaan koska ite haluun. Joka on motivoiva asia.

Nyt on perjantai aamu ja siis viides päivä alkamassa. Ihmettelen kuinka hyvin on menny. Ei tunnu joka päivä semmoselta raskaalta vaan enemmänki kevyt olo ku ei syö koko aikaa. Viikonloppu tosin varmaan on vaikee kun lauantaina tämä ns. karkkipäivä millo tulis sit illal yleensä vedettyy ihan liikaa ku ohjelmia kattoo. Tällä kertaa kuitenki se herkun korvike saa olla vesi. Hahah :D

Yritän nyt olla mahdollisimman rehellinen itelleni koska tulihan sitä syödessä aateltua, että "ei tää yks nyt mitään haittaa". Yritän nyt kovasti tsemppaa itteeni ja ku on myös apua ni en jää yksin. Mutta joo.. Kerron sitten ens viikolla taas miten on menny. :D


Hyvää viikonloppua ! :)



Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...