Hyvää synttärii MINÄ !

Hellureiii !

Tää päivä ollu kyl ihana. Päätin sit täyttää tänään 20 vee. :D

Juhlittiin jo eilen/yöllä tätä. Valvottiin klo4 asti yöllä ja herättiin klo11.40 aikoihin. Meit oli vaan kaks koska en halunnu pitää mitään isoja juhlia. Herkkuja oli varmaa sitäki enemmän. ;D Tänään taas piti kyl mennä hohtokeilaamaan, mutta ei me nyt sit mentykkään vaan mentiin mieluummin Jumboon syömään ja shoppailemaan. Löysin hupparin, alusvaatteita ja ihanat kotihousut. Tuo yks löys 3 t-paitaa ja takin. Syömässä käytiin kyllä vaan Raxissa. Eihän me nyt mihkää kunnon ravintolaan jos saa syödä koko rahalla niin paljo ku haluaa. Hahaha :D

Mitä ny olin klo18.54 kotona vasta. Käytiin tossa just ennen kotiin pääsyä kuvaamassa auringonlaskus. Mut joo.. melki koko päivän olin pois. Lähettiin tästä mun luota ensin klo14 kävelylle. Käytiin ensin kiertää sen Pokemn Go:n kanssa ja sitten keskustan kautta haettiin auto ja mentiin Jumboon. Aamu nyt meni siinä, että löhöiltiin sohvalla ja katottiin telkkarista sarjoja. Ei mikää maailman ihmeellisin päivä, mutta ihana päivä kuitenkin. <3 Nyt just alotan pelaa ja sit varmaa nukkumaan. Varmaan. ;)

Alhaalla näkyy muutama synttärikuva. Mekko mun päällä on juuri se mekko jonka ostin kirppikseltä. Niin ihana !

Eipä mulla ollu muuta.

Mul oli kiva lauantai. Toivottavasti muillakin oli. :)

Hyvää viikonloppua ! <3





Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...