Arkikuvahaaste 6-7/7

Heiii  !:)

Pahoittelen tätä viivästymistä ja ettei tullut eilen postausta ja tääkin tulee myöhään. Mun fiilis ei oo oikee ollu kirjotus tuulella eli voipi olla etten näitä arkikuvahaasteista en tee enää ollenkaa. En oikein innostunut vaikka aluks tuntu olevan jees hommaa. Kerron viikonlopun hommelit silti :)

6/7 Lauantai

Perjantai lauantai yönä en nukkunut ollenkaa joten olin väsynyt kooko päivän. Miehen kanssa meni löhöillessä puoleenpäivään asti ja sitten äippä tuli hakemaan mut ajelemaan. Ja ja ja mitäs sitte. En ees muista enää hahah :D Kaipa mä vissiin pelasin ja joo kävinhän mä kaverin kanssa ajalemassa ja olin vasta klo23 kotona. Ajattelin mennä siitä suoraan nukkumaan, mutta joku magneetti mua veti taas pelaamaan. Nukkumaan sitte pääsin klo4 aamuyöstä. HUPS :D





7/7 Sunnuntai

Heräsin klo10 siivoomaan kun kaveri jota en ollut nähnyt 3 kuukauteen niin tuli sitten mun luo joskus klo15 aikoihin ja siinä jutellessa menikin kolme tuntia. Olihan sitä asiaakin. :)
Siitä sitten taas äipän kanssa ja ei kun takasin pelaamaan ja sit tajusin, että oishan se varmaa kiva tääki julkasta.

Heti tän jälkeen meen kyllä nukkumaan. Alkaa tää valvominen jo tuntua silmissä. Huomenna onneks ei tartte lähtee mihkää. Tai oli mulla aamulla meno, mutta ei sitte ookkaa eli kuorsaan varmaa puoleen päivään. Okei, toivottavasti en. Hahaha :D


Katotaas mitä seuraavaks keksin. Palaillaan <3




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...