Pieni höpötys! Laivalle ?

Moips !

Oon ihan fiiliksissä ! Pääsen taas laivallee ! Olin Virossa syyslomalla viimeks. Oltiin ihan yötäkin siellä. Ja oli super kivaa. Nyt lähen kaverin kanssa 2.4 klo18.30 lähtis laiva ja tulis sitte seuraavana päivänä klo16.00. Oltais siis yö laivassa. Toivottavasti tällä kertaa nukkuisin edes pari tuntia. Sillä viimeks en nukkunut ollenkaan ja olin todella väsynyt. Oltiin viimeksi saman kaverin kanssa risteilyllä viime vuoden toukokuussa. Melkein vuos sitte ja oikeesti super kiva lähtee uudestaan. Vähä erilaisempaa ku nää mun normipäivät kotona.

Onhan tossa lauantaina 18.3. mun synttärit eli tääkin viikonloppu poikkee muista vähäsen. En pidä mitään isoja juhlia. Kunhan leivon ja sitten käydään keilaamassa lauantaina ja jo perjantaina juhlitaan vähä paremmin jotenkin. Voipi olla, että yöelämää. Mitäpä sitä lauantaihin odottamaan. Hahah :D

Tänä vuonna on niin paljon luvassa josta haluaisin jo höpöttää, mutten vielä ihan viitsi. Kerron kun ovat ajankohtaisia. Tää laiva reissu on kyl niiin magee juttu. En kerinny ku ehkä viikon hokea haluavani laivalle edes pikku risteilylle ni johan on risteily varauksessa. Ja tätä nyt varmaa hehkutan ennen lähtöö paljo. Pikku matka, mutta ihana oikeesti päästä pois yksiöstä ja täst arjesta ja stressistä.

Nyt mun pitää jatkaa siivousta ja meen sitten klo00.30 nukkumaan ni kerkeen nukkuakkin. Huomenna kans vähä siivousta ja laitan paikkoija kuntoon ennen ku lähen keskustaan pyörimään. En halua tulla sotkuiseen kotiin. 


Halusin kuitenkin kertoa tän koska oon ihan fiiliksissä ja odotan sitä paljon.

Palaillaan ! <3




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...