Arkikuvahaaste 5/7 Perjantaiii

Heips heips !

Perjantai. Viikko menny nopee. Aluks kyllä aattelin, että menis hitaasti ku ei viel sunnuntaina ollu kauheesti tiedossa tälle viikolle ohjelmaa, mutta hyvin on riittäny joka päivälle jotain. Hyvä niin !


Mitäpäs mä tänää oon tehny? Hmm.. no tuota tuota. Käytiin taas äipän kanssa Hyvinkäällä asioilla ja taisin mä taas haluta siinä NewYorkerissakin käydä. Ostin yökkärin ja paidan. Eli en mitään ihmeellistä. Sitten sitten sitten..hmm.. mitäpäs vielä? Tulin keskustaan ja ollaan täällä miehen kanssa niillä löhöilty ja katottu hiihtoo muutama tunti ja klo17.30 lähettiin auttaa mun isoveljee muutossa. Veli oli vieny jo paljon itse alustavasti joten ei meillä muuttoon mennyt aikaa kun 1h15min. Oli silti kiva nähdä iskääkin kun harvoin enää nähään. Pitäis alkaa taas käymään enemmän. Jotenkin kaikki mun jutut on menny viikonlopuille jollon voisi mennä, mutta en sitten pääse. No yritän nyt tsemppaa tän asian kanssa.

Muuton jälkeen lähettiin sitten kaupan kautta löhöilemään ja viettämään perjantai iltaa. Ei me jakseta mitään sen ihmeellisempää tehdä. Kunhan vaan ollaa. Mä katoin äsken Uusi Päivän ennakko jaksot ja mies pelailee. Kohta varmaan joku leffa katotaan. Mun piti olla kyllä erossa tietokoneesta koko tän päivän ajan, mutta täähän on läppäri millä oon ;) En ymmärrä mikä ero tietokoneella ja läppärillä on muu ku et ulkonäöllisesti erilaisii. Tosin mä en oo mikää tekniikan ihmelapsi :D

Hyvä päivä ollu tänäänkin lukuunottamatta pientä ahdistuskohtausta nyt tässä illalla. En edes tiedä miks, mutta meni fiiliksen ihan alas siinä hetkessä. Koko viikosta tosin en löydä mitään negatiivista. Kaikki hyvin siis. :)






Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...