Mun lempparit ! #2

Heips kukkuu ! :)

Mun lempparit osa 1 on tullut aiemmin ja siinä kerroin mun lemppari astioita. Nyt ajattelin kuitenkin tehdä tämmösen sarjan missä kerron aina mun jotain lemppareita esimerkiks just mun lempi astiat, huonekalut ja sen semmosta. Tää teksti käsittelee mun lemppari vaatekauppoja.

Ennen en shoppaillu paljoo. En melki ollenkaan. Vaan ain kun sai synttärilahjaks tai jouluna rahaa tai lahjakortteja. Viimesen 2 vuoden aikana oon alkanu enemmän shoppailemaan ja jotenkin hiukan koukussa tähän. Uus laji mulle. Tuun aina vähä myöhäs näis jutuis. Oon ainainen aloittelija. Hahah :D

Kirjotan nyt kuitenkin ne ihaanat mistä olen enimmäkseen ostanut vaatteeni eli mun ne lemppari vaatekaupat.

1. NewYorker
Siis paras. Paras paras paras. Tykkään ostaa sieltä oikeestaan kaikkee mahollista vaatetta. Tykkään laadusta. Paljon mun näkösiä ja olosia vaatteita ja aina löydän oikean koon. On silti hyvä ettei Järvenpäässä sitä oo koska oisin siellä varmaa vähintään jokatoinen päivä. :D


Jos sitte käyn jossain muualla missä kyseinen ois vaatekauppa niin se on vähän sille kaupungille plussaa ja vähä semmone niin sanotusti "turisti" olo tulee. :D

2. Cubus
Täält löydän kaikki ihanat topit ja alusvaatteet ja sit ku tääl on niitä oloasuja. Ne on ihania. Niin super ihania. Ajattelin, että joskus ois kaikki ne oloasu hommelit. Tai huppari ja housut. Ihanat pitää illalla päällä. Topit on enemmän se mitä sieltä löydän. Parhaat topit sieltä mulle kiitos heti nyt. Täytyis kyllä uusia ostaa.

3. Lindex
Ennen ostin melkein kaiken täältä. Tää oli aika ennen kun löysin NewYorkeria. Myös täällä alusvaatteet on ihania. Nykyään enemmän etsin täältä paitoja ja univaatteita. En oo pitkään aikaan oikein muuta löytänyt. Niin ja laukut ja korut myös täältä.

En oo ihminen joka tarvii 200e laukkua tai paitaa tai takkia. Ei mul oo varmaa yhtäkään 100e tai yli maksavaa vaatetta. Pärjään hyvin halvemmallakin. Ei mua siis haittaa jos joku muu tykkää. Itse en. 


Mun tän hetkinen laukku makso itseasiassa 20e ja ostin 3 vuotta sitten juuri täältä Lindexiltä. Eilen vasta kaupassa kyllä tuli laukun kanssa pieniä ongelmia kun meinaa vetuketju mennä rikki, mutta eiköhän sen saa korjattua. 3 vuotta kestäny ja vaan vetoketju rikki ja senkin saa korjattua. :D

4. Zalando
Harvoin ostan, mutta kuuluu mun suosikkeihin sillä kun mähän RAKASTAN mekkoja niin täältä oon löytänyt ihania ja just mulle. Etin kyllä muualtakin ja paljon löytyy eripaikoista, mutta ensimmäisenä oikeastaan etsin täältä ja täältäkin ne oon saanu aikasta hyviin ja halpoihin hintoihin.

Tässä oli nää mun lempparit näistä. Toivottavasti tykkäsitte. :)

Palaillaan <3


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...