Unelmia?

Hellouu! :)

Tais se laiva hommali vähä jäädä kun ensin tuli toiselle estä ja oltiinkin loppupeleissä molemmat kipeitä. Voi meitä! <3 No ei tää maailma siihen lopu. Kyllä sinne laivalle pääsee myöhemminkin. :D

Asia mistä nyt haluisin avautua on, että mä oon vihdoin alkanut toteuttamaan mun unelmaa. Nimittäin mä aloin kirjottamaan kirjaa. Ei mulla aiemmin ollut mitään aihetta enkä oikein keksiny tarinaakaan millekkään niin en koskaan saanut aikaseks. Vuos takaperin sain sen vihdoin kuitenkin koko tarinan päähän. Tuli ihan puun takaa kyllä, mutta ainakin joskus tuli. Viime vuos oli aika sählinkiä ja häsläystä joten unohdin koko kirjan kirjottamisen. Nyt kuitenkin omien synttäreiden aikaan tai hmmm... oisko ollu ennen? Ööö.. en muista :D Mutta siis muistin asian taas ja koko sen tarinan minkä olin joskus saanut päähän joten aloin kirjottaa.

Oon nyt kirjottanut kohta kaksi sivua koneelle. Alussa siis vasta. Oon tosi ilonen, että mun elämään on tullu paljo kirjottamista. Sekä koneella, että käsin. Tämä blogi ja kirja ja vähän muutakin ei niin tärkeää. :D Sitä kirjaa kirjotan myös käsin aina jos olen jossain muualla kuin kotona. Ja kun oon taas kotona niin kirjotan paperilta kaikki muistiin koneelle. Se on ihan hyvä olla molemmissa. Ihan vaan varmuuden vuoks ja oikeesti rakastan käsin kirjottamista. (Ei aina uskois.) Rakastan sitä, että voi vaan mennä jonnekin paperin ja kynän kanssa ja vaan kirjottaa. 

Tää on vaa se mitä en oo ennen uskaltanu tehä, mutta nyt teen. Että katsotaan kuinka mun kirjottaminen alkaa edistymään ja silleen. Niiin ja tää mun kuurikin menee hyvin. Huomannu lenkeillä kuinka olo kevyempi ja jaksaa koko ajan paljon paremmin ja pidempään. Vaikka ois vaan kotonakin niin ei tunnu semmoselta turvonneelta. Tiedän, että matkaa on tavotteeseen, mutta päivä kerrallaan ilman paineita niin hyvä tulee. Just nyt en vaa jaksa stressata mistään. :D

Hyvää tätä viikkoa ihanat ihmiset ! Hymyilkäämme !  :)


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...