Ihana lauantai !

Heips ! :)

Super ihana päivä ollu tänään. Näin rakkaita ihmisiä, sain olla muuallakin kun kotona ja aurinko paisto ja lämmitti. Niin oli upee päivä ja illalla kävin vielä saunomassa ja pelailin hetken aikaa. Jos huomenna ois samanlainen ilma niin vois käyä kävelemässä. Tehä oikee kunnon lenkin. Tosin mieluummin haluisin uuden pyörän sillä rakastan pyöräilyä, mutta 1. mulla ei oo enää pyörää ja 2. en vielä uskaltais pyöräillä sään takia. Lähempänä kesää sitten lähen kunnon pyörälenkeille kun kyllä mä siihen mennessä uuden pyörän saan. Toivon ainakin niin. :D

Huomenna siiiis jos on hyvä keli niin teen pitkän kävelylenkin, mutta jos ei oo ni teen silti jonkin mittasen lenkin jonka jälkeen sitten kunnon siivous tähän kämppään. Vaatehuoneenki oon saanu taas sotkuseks. En vaatteiden takia tällä kertaa. Siellä on vaan tavaraa liikaa. Mistä lie kertyny. Turhaa roinaa mitkä pitäs kattoo roskiin. :D

Niin ja uskokaa tai älkää, mutta mulla alkaa ainakin kuukauden herkkulakko. Niin oon puhunu siitä. Nyt kyllä oikeesti oikeesti pakko alottaa. Pienikin määrä ei oo enää vatsalle hyväksi. No oishan se hyvä jos sais ittensä taas kuntoon. Masennus ei tehny taaskaa mitää hyvää keholle. Muutama kilo pois niin, että oisin taas tyytyväinen itteeni. Tällä hetkellä en oo ja asialle pakko tehä jotain. Aina sitä voi puhuu, mutta teot kertoo enemmän. Ajattelin siis, että kerron täällä myös niin saattaisin joutuukkin tekemään asian eteen jotain ja tänne voin sitte fiiliksii kertoo. Oisko nyt se kesäkuntoon 2017. Hahah jaa-a saas nähä miten käy. :D

Näihin ihaniin tunnelmiin voinkin tämän kertomukseni lopettaa. Halusin tulla tännekkin jakamaan tiedon siitä kuinka hyvä fiilis mulla just nyt on. :)

Muistakaa pitää mulle peukkuja tän lakon aikana :D

Palaillaan ! <3

 




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...