Me, yö ja letut !

Moii !

Joo mikäs tässä. Hyvä fiilis ja kyllänen olo. Maha täys lettuja. Tää ny ei menny suunnitelmien mukaan tää nukkuminen. Mun piti mennä nukkumaan kunnes kaveri sitte soitti ja sano, että pyörii lähellä ja kysy oonko kotona. Olinhan ja olenhan mä kotona ja hereillä. Ei oltu nähty pitkiin aikoihin. Ei ehkä vuoteen joten ajattelin ettei se haittais jos tulis mun luona tässä käymään. Hänen alkoi tehdä mieli lettuja. Yritin sanoo etten ny hirveesti vois syödä mitään ja kirjotin just siitä kuinka herkkulakko alkaa, mutta sen kerran ku nähään ni suostuin lettujen tekoon. Ei siitä onneks ku muutama tullu ja kaveri söi kaikki muut ja mä yhen. Myös senkin takia, että söin jo perjataina lettuja ja hetkellinen kiintiö tuli täyteen. Siis kyllähän mä lettuja voin syödä ei se siitä kiinni ole, mutta jos syön ni se on se kerta ja sit ei pitkään aikaan ettei vaan tuu rohmuttuu liikaa ku mul on se huono puoli, että jos se on helppoo ja nopeeta ni oon tekemäs. Eli ei liikaa kiitos :D

Kyllä mä nyt aion pysyy tässä lakossa. Haha:D Kaveri kyllä oli tyytyväinen ja hyvä niin. Eihän noiden lettujen tekoon mee kauaa. Se vaan ku nauraa ja juttelee kuulumisia ni meneehän se aika hetkessä. Kivaa oli ja nyt väsyttää ihan hirveesti. Silti oli tääkin pakko tänne päivittää. On tää aina yhtä ihaanaa. Hahaha :D

Pääsen klo5 aikaan nukkumaan. Voisin kyllä tosiaan pitää 5000 kerran saarnan itelleni tästä nukkumaan menosta. Kivaa oli silti enkä valita yhtään. :)

Letut 

Ainekset:
5dl Maitoa
2 Kananmunaa
2 dl Vähnäjauhoja
0,5dl Rypsiöljyä tai sulatettua voita
1tl Suolaa

Ohjeet:


Kaada maito kulhoon. Vispaa joukkoon kananmunat, jauhot ja suola. Lisää lopuksi voi tai öljy sekaan.

Anna turvota puolisen tuntia ennen lettujen paistoa. Paista letut voissa.

Nauti hillon, kermavaahdon tai jopa banaanin kanssa. Juomaks vaikka maitoa, limua, vettä, mehua.
Ei väliä kunhan vain nauttii ! :)

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...