Naistenpäivä ja kirppis löydöt !

Hellouuu ! :)

Naistenpäivä oli eilen, mutta niin on mun mielestä joka päivä eli  Hyvää Naistenpäivää ! 


Tosin ihan samoin kun naisiakin niin miehiäkin tulee muistaa jollain kivalla tavalla aina välillä. :)

Mitäkö tein eilen?


Yks ihanimmistä ihmisist tuli käymään mun luona. Leivottiin pullaa, kuvattiin, siivottiin ja järjestiltiin mun kotia. Tehtiin siis puoliks uus järjstys tänne mun kämppään. Outo ja hyvä ratkasu. Mä tykkään. Vähän aikaa menee totutteluun ja no eihän yksiössä paljoo muutoksia voi puoleen eikä toiseen tehä. Pienikin muutos mulle oli täs vaihees hyvä. Kaipasin jotain muutosta johonkin suuntaan ja täl kertaa se oli sitten tää. Ja jos en tykkää jossain vaihees ni aina voin vaihtaa. 


Joidenkin mielestä outoa vaihtelua. Voipi olla, mutta mun koti, mun säännöt. :D  Seuraavaan kämppään kun miehen kanssa muutetaan ni sisustus tulee onneks olee parempi ja isompi tilakin varmasti. Ehkä mä vähän voin joustaa ja antaa sen miehenkin päättää ;) No ei sen aika ihan viel oo ja ihan hyvä vaan. Kai tai jotain. :D

Ennen.



Jälkeen.





Oli ihana päivä eilen. Enkä muuten pelannut kertaakaan tai muutenkaan ollut koneella. Avasin koneen vaan koska kuunneltiin musiikkia ja no joo laitoinhan mä kuvatkin mitkä otin niin koneelle. Siihen se sitten jäiki. Hyvä mä ! Hahah :D Menin sitte klo2 yöllä nukkumaan. Pitäs kyllä tehä asialle jotain ettei aina niin myöhään menis.

Sitten tuli aamu ja mä heräsin (onneks :D). Tosin vasta klo11.50 kun äippä soitti. Sitte oltiinki klo12.50 jo menossa apteekin kautta Keravalle kirppareille. Äidille oltiin kerrottu Karamelli nimisestä kirpputorista. Mentiin siis käymään. Oli kivan näkönen paikka, mutta en itse löytäny muuta kuin kaks mukia mitkä kuvassa näkyykin. Oonhan mä noita muualtaki löytäny ja halunnu ostaa, mutta tuntuu, että kaikki kauheen kallista. Noi oli 1,50€/kpl ni ehkä oli vähä pakko. Ostin erivärisenä ni näyttää kivemmalta. Ja ja ja sitten pitkästä aikaa ostin myös kirjan. Vaikutti mielenkiintoselta ja senkin makso vaan 1,10€ eli eii paha ja saan viel tänään alottaa lukemaan sitä. En tiiä miten toi nimi näkyy, mutta kirjan nimi siis on Kunnian miehiä ja naisia. Täs on ilmeisesti kaks kirjaa yhessä. Ei julkeutta julmempaa ja toinen on nimeltään Herrasmiesseikkailija. Takakannen teksti vaikutti hyvält. :)



Sieltä sitten Fida kirppikselle. Sieltä löyty kans juttuja. Paita. Öö en oikee osaa sanoo onks toi niinku sinimusta vai vihreemusta. Näyttää livenä monemmilta. Aika perus t-paita kuitenki ja makso 2€ :D



Löysin myös mustan mekon ja tykkään ku tossa on noi hihat pitkät mut silti ohuet. Mekot muutenkin on ihanii ! Tää on just perus musta joka sopii sit kaikkeen ja tän kanssa sopii mikä vaan ni hyvä löytö. Tää oli näist ostoksist kallein ja makso 6,50€, mutta ei toikaa hinta mua hätkäytä.




Viimesenä sieltä löyty tämmönen karkkipurkki juttu. Itseasias pitkään etin tämmöstä mikä ois kivan näkönen sisustuksessaki ja VIHDOOIN löysin tän. Yleensä kaikki mitä oon kattonu ni on ollu jotain oudon näkösii tai liian kalliita, mutta tää oli vaan 1,50€. Siis VAAN! Super ilonen olin ja oon edelleen. En voinu jättää sinne. Toi on niin ihanan ylisöpöki. :D








Joskus löytyy joskus ei. Tänään löyty ja oon niin tyytyväinen.
Kirppisten jälkeen kauppaan, sit hakemaan pikkuveli ja sitten kotiin. Äippä ja veli omaan ja mä omaan luukkuuni. Hahah :D 

Nyt vaan sit ollu. Ollu vaan.
Kaks hyvää päivää peräkkäin ! Olen happy ! :)




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...