Ensimmäinen Päivä Toukokuuta !

Hellureiips! :)

Taas menee vähän alamäkee ja tuntuu, ettei nää mitenkään lopu,  MUTTA vihdoin ja viimein saan laskee päiviä. Lasken päiviä matkaan. Lähetään Kreikkaan ! Rodokselle ! Ja miten tätä voi olla enää pitämättä sisällää. Ei mun vissiin ois tarvinnukaan. Halusin silti, koska ei ees oo tuntunu siltä että mihkään pääsen. HUjjj ! Mun ENSIMMÄINEN matka lentokoneella. Oonhan mä Latviassa ja perus Virossa ollu. En ees Ruotsissa, mutta ihanaa ekalle matkalle ja lentokoneellaaa ! Jännäääää ! 27.5.18 joskus yöllä lähtö. Onneks lento kestää 3,5-4h. Se on tarpeeks ekalle kerralle ja toivon koko matkan menevän hyvin. Ja mikä helpotus ni mennään Finnairilla. :D Hahahah en uskaltais muulla mennäkkään :D Niin ja onhan nyt vappu :D Ja meni ohi aiheen. Hyvin on menny kotona ollessa. Ei sen ihmeellisempää. En mä pyynnöistä huolimatta mihkään jaksanut lähtee :D

Ja nyt oon tässä kirjottanu 3h kohta tätä, kun välissä tuli semmonen kunnon kiukku raivo kohtaus, että ehkä tämä jää näin lyhyeksi mutta ajattelin yrittää pitää kiinni siitä, että joka päivä ennen reissua tulee tänne jotakin höpötystä. :)

Palaillaan siis huomenna taas :) <3



Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...