Tosi tosi tyytyväinen!

Terve moi! 💎

Voiko ihanammin päivä enää alkaa? No voiiii, mutta aivan super ihana mahtava ilma taaaas! Saan vaan lisää energiaa tästä kevät kesä lämmöstä 🤗😋

Aamulla eilen joskus 😄 klo8 aikoihin heräsin vatsa kipuun tai lähinnä möyrimiseen.. Eihän mulla oiskaan ollu aikaa nukkua, kun tunti. Ihme ja kumma vaikka vatsa temppuilikin 1,5h ajan niin mun olo oli hyvä. 🐝 Jotenkin niin ilosen positiivinen vaikka koko päivän tuntu väsyttävän ja pää vähän kipekin oli, mutta iltapäivällä koirien kanssa ollessa ja aurinkoa ottaessa olin tosi tosi tyytyväinen. Ihan, kun kaikki negatiivisuus ois lähteny kerralla. Silti se siis tuntui😍 Illalla vielä kävin uimassa iltauinnilla ja sieltä sitten saunaan ja tottakai Suomen peli päälle. En niitä muita oo kerinny kattomaan, mutta tän katoin ja ne jotka sen katto ni varmasti huomas, ettei ollu mikään maailman parhain peli. Nooh...Koska uskon kaikesta aina hyvää niin sanon pelaajien yrittävän parhaansa. 🙂  Hihi ! 😋


Tänään sitten oon koira homissa auttelemassa ollut. Aamulla klo9 aikaa jo heräsin kaupassa käymään, kun illalla oli tiedossa grillausta. Vähän siinä poksua jonka jälkeen söin mannapuuron ja aloin kattomaan koko perheen elokuvaa Sammyn suuri seikkailu 2 joka tuli ihan telkkarista. Tais sieltä tulla myös Bruce-Taivaanlahja leffa. 🤔Katoin muistaakseni senkin🤔Ihan hyviä leffoja molemmat 😄 Niin ja teinhän mä pannukakkua. Nam! 😍🤣👌🏽 Ja ja ja mulla Jännä olo ollu koko päivän enkä oo varma, että miksi. Johtuukohan uimisesta? Vai sainko sittenkin sen auringonpistoksen? 🤔No toivottavasti en tuu kipeeks. En kyllä edes ajatellu enää ennen loma reissua meneväni uimaan, koska en halua tulla kipeeks. Eka etelän reissu niin ei kiitos sillon, vaikka oishan se uiminen kivaa, mutta ehkä mä nyt vaan odotan sen pari viikkoo. 😂😂

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...