Hermot kireellä.

Moi hei ! :)

Mitä selityksiä taas keksisin. :D En mitään, koska ainoo miks eilen ei nyt sit tullu on se, että en muistanu. Ja miks en muistanu? Nooh...Mua kiukutti niiin hirveesti eilen illalla. :S Enkä oikeestaan oo varma, että mikä. Muuten päivä meni aikasta sujuvasti. Olin auttelemassa koirien kanssa ja sitten pienellä pyörälenkillä. Hmm..Onhan kaikilla niiitä hyviä ja huonoja hetkiä. Ehkä mun alitajunnasta tuli sitten jotain sellasta päähän mitä en tiedostanu ni se sitten alkoi kiukuttaa. Jännä tämä ihmisen elämä. Tosin sitten, kun aloin videota laittamaan YouTuben ihmeelliseen maailmaan niin siinä sitten oikein kunnolla suututti. Lähinnä se hetki kun editoinnin jälkeen aloin sitä tallentamaan. Yritin sekä koneen editointi ohjelmalla sekä kännykän. Mikään ei tuntunu toimivan. Paitsi 4 kerran yrittämisen jälkeen mun kännykkä suostui sen tallentamaan ja pääsin sen laittamaan. Kyllä mulla hermot oli kireellä. Hyvä, etten riehumaan ruvennu hahah no onneks en :D

Asiasta kukkaruukkuun.. Mulle tuli mieleen, että jos vain voin.. liittyy siis vaihteeks taas siihen matkaan NIIN voisin siellä päivittää mun päivien kuulumiset tänne. En tiedä kuinka monta kertaa viikossa, mutta jotakin kuulumisia. Miten reissu etenee ja sitä rataa. :) Voishan se olla aika hyvä jees idea.  Pitää miettiä sitä sitten lähempänä. Siellä ainakin sitten viimestään päätän, mutta eiköhän hotellista netti löydy niin voin siellä sitten. :P

Tänään mä meen sinne Helsinkiin ! :D En ookkaan miettiny asiaa, kun koko viikon. Ehkäpä nyt pääsisin lähtemään. Äippä kuskaa juna-asemalle ja sitten klo14:04 ois tarkotus junan lähteä. Nyt otan siis kameran mukaan. Haluun siellä "muutaman" kuvan räpsästä :D Pitää varmaan tyhjentää toi kamera ennen sitä, ettei se heti oo täynnä. :D Tänään vois olla hyvä ilma. Eilen oli semmonen paistaa eipaista paistaa...Hmm...Ainakin ennuste on hyvä. Jos sataa ni sateensuojaan :D

Illalla taas lisää ! <3


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Postauksiasi on kiva lukea, mutta usein herää kysymyksiä mistä puhut. Esimerkiksi tässä postauksessa ihmetyttää erityisesti alku. Mitä et muistanut? Kun kirjoitat postauksen suosittelen sen jälkeen lukemaan sen ajatuksella läpi. Näin kehityt pikku hiljaa :)

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...