Se on normaalia

Moips 😋😎

Sujuu tosi hyvin tÀÀ kirjoittaminen joka pĂ€ivĂ€ hahah hyvin menee, MUTTA mĂ€ oon tehny vaikka ja mitĂ€. TÀÀ viikko on ollu tajuttoman paljon tekemistĂ€ ja koko ajan lĂ€henee se pĂ€ivĂ€ millo lĂ€hen. LĂ€hen siis sunnuntaina. đŸ˜±đŸ˜‚ Asiaan! - >

Eilen keskiviikkona tehtiin "pikku" semmonen jutska. Ensin klo10 soitti Ă€iti ja toi sitten klo10.30 aikoihin mun luokse Tilda koirulin. Tilda tĂ€ytti tiistaina 11 vuottaa joten olin ostanu lelun ja luun lahjaks 💎Ihana vauva❤️ No tuo pikkuinen oli mun luona pari kolme tuntia. Mutta tÀÀ ei ollu se asia..


Klo12 alotin ja Monta tuntia eli 7,5h!..mĂ€ kattelin kĂ€mpĂ€stĂ€ oikeesti turhat asiat pois. Luulin, ettei ois paljon mitÀÀn... Toisin kĂ€vi. Kaks jĂ€tesĂ€killistĂ€ roskiin, viis pussia kirpputorille ja yks pussi uffiin. Mummolaan menee vanhoja kirjoja ja ja ja. Siis koko pĂ€ivĂ€n ajan tehtiin tĂ€tĂ€ hommaa ja olin aivan poikki. Saatiin kuitenkin tehtyĂ€ ennen reissua ja oon super tyytyvĂ€inen. Reissun jĂ€lkeen sitten kirpparille varaamaan pöytĂ€ ja silleen. On muutenkin kiva palata positiivisten asioiden ÀÀrelle. Me tullaan 3.6-4.6 vĂ€lisenĂ€ yönĂ€ enkĂ€ todellakaan ajatellu kompastuvani lattialla oleviin tavaroihin 😂😂


Muutenkin oon ollu tyytyvĂ€inen elĂ€mÀÀn. Aina yksin ollessa meen kyllĂ€ semmoseen tilaan missĂ€ haluun vaan unohtaa sen tulevan lĂ€htö pĂ€ivĂ€n. EnkĂ€ ees tiiĂ€ miks. Mua vissiin ihan vĂ€hĂ€n vaan jĂ€nnittÀÀ 😅 Se on normaalia, mutta jotenkin koko ajan oon hermona. Nooh kyllĂ€ se sitten lentokoneessa ja viimeistÀÀn sen laskiessa loppuu. Muuten oon ollu tosi tyytyvĂ€isillĂ€ mielin. Ihme sekin. NĂ€in pitkĂ€ aika ja minĂ€ oon ilonen. No ei vaan. Mulla on super hyvĂ€ fiilis. Toivottavasti monella muullakin ois. 😊

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 KyllĂ€pĂ€s on taas hyvĂ€ fiilis siitĂ€, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tÀÀ niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...