En oo vielä valmis.

Moips rallaaa!:)

Onko se väärin tässä ajatella lapsia? Haluta lapsia. No ei se väärin oo. :D Oonhan mä jo 21vee. Alan kai olemaan siinä iässä, että kaikki tommonen alkaa kiinnostaa. Enhän mä niitä vielä halua. Kai. Tai haluan, mutta aika ei taida oikein olla oikea. Mietin sitä vaan... Jos kävis vahinko niin pärjäisinköhän mä. Ylipäätää, että pitäisinkö sen lapsen... Hmmm jooooo mulla taitaa alkaa olee joku tän iän vaihe menossa hhahahah ehkä mä vaan unohdan, koska en mä ois valmis vielä. Käyn liian kierroksella pään kanssa. :D

No joo..päivät vähenee ja lähestyn taas sitä päivää, kun lähden. Tänää oon vähä siivoillu, pyykänny ja Kotikadun 6 kauden melkein loppuun kattonu ja oon muuten aivan koukussa siihen sarjaan. Ihanaa, että alottivat näyttämään alusta ! <3 Huomenna ois tarkotus mennä Helsinkiin. En kyllä yhtään tiedä mitä mä teen Ruoholahdessa 3h yksin ennen, kun saan seuraa. Hmm.. kuulemma siellä joku kauppakeskus. Meen seikkailemaan sinne! Jos en mitään osta nii saanpa uuden elämyksen uudessa paikassa ja oon päässy sivistämään itteeni. Ja onneks mä meen, koska ei tänne kotiin homehtua halua. Hahah pitää vaan muistaa ottaa se mikä lie Hsl kortti mukaan. Kerta mulla semmonen on ni pääsis halvemmalla ja enköhän mä siellä jotain keksi. Otan kameranki mukaan ja varmaan ehkä pienen videon pätkän kuvaan. Ehkä :D

On se kumma, kun suunnitelmat muuttuu näin yhtäkkiä, mutta ei se mitään. Elämäähän tää vaan on :)


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...