Pelkkää olemista ja nauttimista !

Hellureii ! 🤗

En ees muista millon viimeks oisin oikeesti nauranu kunnolla yksin. Välillä tuntuu, että oon aina kotona eikä mitään tekemistä ja niin se tosi usein on. Vaikka oonkin kotona niin en oo ottanu sitä aikaa tavallaan kunnolla itelleni. En tunnu osaavan käyttää sitä aikaa. Nyt vihdoin ja viimein ajattelin, että vietän sen päivän. Päivän vain itelleni! 👀

Mä eilisen uinnin jälkeen tulin pieneen flunssaan, että sen puolelta tarviin lepoa. Ja kyllä...kävin taas uimassa, vaikkei mun ees oo pitäny enää ja tästä tosiaan opin, että yritän vaan jaksaa odottaa reissuun. Tuntuu koko ajan kiireiseltä enkä oikein tätä kirjottamistakaan oo saanu siihen pisteeseen mihin yritin, mutta no ainakin yritin. Paljon tosin oon nyt viimeaikoina kirjotellutkin. MUTTA se mistä tosiaan halusin kirjottaa on just tää oma-aika jutska. Eiköhän meistä jokainen joskus tarvii sitä. 😊 Mun tän päivän ohjelmalistaan kuuuluuuu....

- Pieni siivous
- Pizza
- Limu
- Leffat
- Löhöys

Kyllä mä tossa aamupäivällä puhuin mun mummun kanssa 37min puhelimessa, kun ei olla vähään aikaan höpötelty ja tulihan siitäkin virtaa lisää.  No joo... Tähän mennessä oon kattonu kaks leffaa.
Ensimmäinen oli Fun Mom Dinner jossa neljä äitiä pitää vähän hauskaa ja ottaa irti arjesta. Näin lyhyesti sanottuna. Enkä siis oikeesti oo nauranu pitkään aikaan näin paljoo. Varsinkaan itekseni. 😃 Toinen leffa taas oli Yes Man jossa pääosassa on Jim Carrey. Loistava näyttelijä ja niin, kun arvata saattaa niin leffa oli tosi hyvä! Sai nauraa siinäkin. JA tottakai kolmaskin leffa tuli katottua eli Flipped niminen leffa joka tietty kertoo rakkaus jutuista. Hyvä myös tämä. Kannattaa katsoa. Jos ei muuten niin huvin vuoksi. On ihana vaan laittaa joku leffa ja katsoa millanen se on. Tein näin yhessä vaiheessa melkeen koko ajan. Viime vuonna lähinnä. Nyt vähän jäänyt ja oman ajan yhteydessä tottakai mä jatkan. 😋 😊

No tämmönen on mun oma-aika. Pelkkää olemista ja nauttimista. Koko päivän. 😊 Mikäli ei nyt oteta huomioon tätä flunssaa, mutta kyllä tääkin ohi menee. 😅 Suosittelen ottamaan aikaa itselleen ainakin kerran kuussa. Koskaan ei voi olla niin kiire, etteikö ehtis :)

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...