Oli hyvä päivä !

Hellureii !:)

Tänään oli siis Helsinki päivä. Pitkästä aikaa. Aivan super ihana ja lämmin ilma oli koko päivän ajan. Pieni tuuli, muttei se menoa haitannu. Eihän sitä edes huomannu. Ainoo mikä ehkä koko päivässä oli mulle ongelma oli itse meneminen sinne. Vatsaan ei sitten voinu yhtään enempää sattua. Yyh! :( Tais tosin olla pelkkää ihmisten jännitystä. Vaikka eihän ne muhun mitään huomiota kiinnittänyt. :D Mun pää on vaikee. Jouduin vielä siellä päässä odottamaan joten soitin jo junassa äipälle joka sitten yritti rauhottaa ja sano hakevansa jos oisin esim. Keravalla pois hypänny. Mä ihme ja kumma päätin jatkaa loppuun asti kerta olin jo lähteny. ois vaan tuntunut turhalta maksaa 6,40€ lipusta jota ei oikeastaan tarvinnu. Ja ajattelin vatsa kivun hellittävän kunhan jaksan sen kanssa hetken. Ja siks just otin kameran mukaan. Sain rauhotettua mielen kuvaamalla. Ja hyviä kuvia sainkin. Eikä siinä menny 45min kauempaa, kun mun vatsa oli jo normitilassa eli kurni ja valitti ruuan puuttumista. Tai jotain sinne päin.  Pitkään, pitkään, monta monta kilometriä tuli käveltyä ja nyt kello on 21:46 ja jalat edelleen aivan muussia. :D Oli hyvä päivä!:)




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...