Instagram, Snapchat ja muut sovellukset !

Moips !

En sano tän menevän tunteisiin sillee mitenkään, mutta mua vaan joskus alkaa ärsyttää yks ihan piikku juttu. Nimittäin se mitä jotkut ihmiset ajattelevat siitä miten Instagramia, Snapchattiä tai muita sovelluksia käytetään ja siitä kuka niitä saa käyttää.

Ensimmäisenä esimerkkinä on Instagram. Kuinka paljon sinne saa laittaa kuvia? Kuka saa laittaa kuvia?

Siis jooo.. Mä oon aika Instargamin suurkuluttaja tai siis, että laitan sinne paljon kuvia päivässä. En mä ole ainoa. Mulle ain valitetaan siitä, että laitan paljon kuvia, mutta..

1) Eikös se ole nimenomaan sitä varten, että sinne voi laittaa kuvia niin paljon kun itse haluaa?

2) Onko siellä pakko seurata ihmisiä jos alkaa ärsyttää se kuvien laitto?

Miks en saa päähäni syytä siihen miks en sinne saisi laittaa kuvia. Se mitä kuvia sinne laittaa ja mihin aikaan ja kuinka monta on varmaankin jokasen oma-asia ja niin ku sanoin ni miks sit pitää seurata jos sit sen toisen jutut ärsyttää niin paljon. Jos siitä vielä alkaa valittamaan jollekin toiselle on myös aika turhaa sillä se kelle valitat voi myös ihmetellä samaa kun minä tässä nyt. Miksi seuraat?

Toinen esimerkki on Snapchat.

Saako siihen Oma tarinani kohtaan laittaa ollenkaa video muodossa mitään me ns."tavikset" vai saako sinne lisäillä vain nämä vlogaajat ja muut jotkut julkkikset?

Niin ku oikeesti hei.. miks ees tommosii mietitään? Sinnekin saa laittaa kuka vaan ja myös video muodossa jos haluaa. Itse olen alkanut laittaa sinne video muodossa kaikenlaista sillä huomasin sen olevan paljon helpompaa ja kivempaa kun vain kuvien laitto, Rakastan höpöttöö kaikenlaista ja voisin höpöttää koko ajan niin miks ei.

Tuntuu silti, että mullekin monesti sanotaan asiasta ihan turhaan. Mitä ihmeen väliä on jos Instagramiin laitan vaikka 10 kuvaa päivässä tai kun minä "tavis" laitan videoita Snapchattin. Kuulen näistä oikeesti usein kuittailuja. Aluksi se oli ihan okei kun siitä sanottiin, mutta jos sitä samaa kuulee monta kertaa samalta ihmiseltä koska häntä se ärsyttää niin nämä kommentit asiasta alkaa ärsyttää mua. Oon kyllä sanonutkin asiasta ja kysynyt mitä väliä näillä on, mutta en tunnu saavan mitään kunnon syytä tälle ärsyyntymiselle näistä asioista. Eli aivan turhaan kiukuttelee. Eihän niitä tarvitse katsoa jos ei halua. Eikä tarvitse seurata ja lisätä mua jos tuntee sen olevan kamala ongelma.

Syy miks halusin nyt kirjottaa tästä on se, että mulla alkaa mennä hermo siihen kuinka paljon kuulen sitä mitä en saisi tehdä vaikka kuitenkin saisin, mutta koska tiettyjä ihmisiä ärsyttää niin en sitten saisi..Varmaan moni tajuaa mitä tarkoitan.

Pyydän siis, että jos jotakuta ihmistä ärsyttää toisen Snapchat, Instagram tai jopa Facebook päivitykset niin pitäis sen nyt vaan oman pään sisällä. Saa toki ihmetellä asiaa ääneen. Se ei ole kiellettyä, mutta jos se menee siihen, että joka kerta valitat siitä joko päivytyksen lisääjälle tai omalle kaverillesi niin voisi seuraavaksi harkita suun kiinni pitämistä.

En muista oonko tästä asiasta ennenkin maininnut vai onko vain ollut ajatuksissani, mutta kirjoitin ainakin nyt.

Ei mulla muuta. Älkää ottako tätä liian vakavasti. :D

Olkaahan ihmisiksi ja hyvää alkavaa viikkoa ! <3



Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...