Suosittelen !

Heii:)

Virvonvarvon ja sillee. :D Huomenna palmusunnuntai ja virvotaan. Kuka virpoo kuka ei. Mä en kyllä enää oo virponu moneen moneen vuoteen. Sillon lapsosena se oli joka vuotinen juttu ja kivaa. Yks niistä vuoden päivistä mitä innolla odotti kun sai mennä kerjäämään karkkia. Hahah :D

No joo.. Mä en kyllä oo kotona sillon kun ne pikkuset naperot tulee. Ostin mä muutaman suklaamunan sinne jos vaikka oisin jäänyt, mutta tänä vuonna mun ovi ei aukea heille. Voi ku kuulostipa kamalalta. Joskus sitten saatan jossain mahdollisesti avata oven palmusunnuntainakin. :D

Tänään ollu vähä semmonen erityinen päivä joten käytiin shoppailemassa ja syömässä Jumbossa. Shoppaillessa löyty kahdet kengät, alusvaatteita ja paita. Pitäs kyllä noiden paitojen ostelu lopettaa hetkeks. Mutta juuu sitten syömässä käytiin Parilla steak house nimisessä ravintolassa. Mikähän sen nimi olikaan? hmm.. tais olla ihan semmonen Possuvarras joka sisäls porsaan sisäfileetä, Barbaque- kastiketta, raikasta salaattia sekä mun lemppareita eli maalaisranskalaisia. Käytiin siellä ekaa kertaa. Oli kyllä niiiin hywwäää. Harvoin tapahtuu se, että oikeen kielen vie mennessään juttu, mutta nyt kävi. Kaikki siinä annoksessa oli täydellistä. Todellakin suosittelen !

Niin ja nähtiin siinä mun sukulaisiakin ihan vähä vahingossakin. Olihan se kiva hetkenkin vaa höpöttää kun harvoin nähään. :)

Tässä illalla käytiin saunassa ja nyt vaan ollaan. Toinen pelailee ja mä koneella hetken aikaa tässä kirjottelen kun teki niin mieli. Olin vaan kirjotus tuulella ja vaikkei niinkään mitään ihmeellistä asiaa ollukkaa ni höpötän tai nii.. kirjotan silti. Tän jälkeen siirryn siihen kirjaan. En oo kerenny kirjottaa sitä pariin päivään, mutta päässäni kaikki valmiina. Eikä sillä ole kiire. Onneks. Ei oo menossa mihkään painoon vielä ens viikolla hahah :D

Ihana päivä ollu siis ! Toivottavasti muillakin ollu ainakin kivaa <3

Ens viikosta mulla ei oo oikeestaa mitään tietoo. Jatkan varmaan sitä vaatehuoneen kunnostusta eli siivousta. Ei siinä muuten oo mitään oikeestaan. Pitää vaa kattoo jos sieltä vanhoja vaatteita vielä löytyis mitä en käytä ni voisin lahjottaa eteenpäin. kaks pussii on jo valmiina. Iskä vie niitä tutulle lestadiolais perheelle. Tykänneet kuulemma kovasti kun oon lähetelly niille kaikenlaisia vaatteita. Hyvä niin. Mä saan vaatteita pois ja he saavat käyttöön. Kaikki tyytyväisiä. :)

Muistakaa pitää hauskaa ja olkaa kiltisti ! Ei mulla muuta. :D

Hyvää loppu viikonloppua ! Palaillaan <3


Ps. vaatteista pelkät yhet kengät pääs kuvaan. Paitaa en jaksanu pukea ylleni, alusvaatteista en koskaan laita kuvaa (ehkä kai en tiiä vielä) ja toiset kengät on ihan samanlaiset. Hahahahhahaha :D











Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...