Kohokohdat viikolta !

Hellurei ja hellät tunteet :)

Viikon oon ollu muualla kun kotona. Kyllä välillä kotona käyny, mutta muuten ollu auttelemassa koirien hoidossa ja semmosta. Viikolla kuitenki tapahtunu muutama semmone jutska. Toinen ei oo niin ilone vaikka hauska sinänsä ja toinen sit oikee avaus tälle keväälle.

Tuntuu oikeesti, että keskiviikko ois ollu ku toinen maanantai tai sit se perjantai 13 päivä. Meinasin nimittäin tulla hulluks. Hahah onneks vaan meinasin :D Eihän tää ny niin kamala juttu ole. Ei ainakaan pitäis olla. Mä ny saan sätkyn vaan ihan kaikesta.

Mähän oon perus kännykkä riippuvainen. Noh.. Olin sit tiistaina illalla sammuttanu kännykän yötä varten ku muistin, että pitää vielä tarkistaa yks juttu. Sain melkeen sen avattua. Kirjotin ihan oikein pin-koodin kunnes känny alko sekoilee ja kysymään yhäkkiä puk-koodia. Ja tää ny kuulostaa perus jutult ja voihan näin käyä kelle vaan. :D Nukuin kuitenkin yön yli koska en jaksanu klo23 aikaa rupee ettimään mitään koodia yhtään mistään ja aattelin mennä aamulla Elisan liikkeeseen kysymään asiasta.

Aamulla piti herää ihan herätyskelloon tän asian takia, mutta enpä heränny. Nousin sängystä joskus klo9.30 aikoihi jos oikein muistan. Enkä ees noussu ihanalla tavalla vaan säikähtäen enkä tiiä ees mitä. Olin ihan paniikissa jostain kumman syystä. Sen jälkeen muistin sen kännykän ja ajattelin ottaa selvää ensin netistä. Menin Elisa saunalahden sivuille ja sieltä löyty tieto, että Omasta Elisasta löytyy puk-koodi ilmaseks. Ja kirjaudun sinne kunnes sit luin ettei se hommeli koske prepaid- liittymiä ja tietenki mulla on prepaidi. Piti siis etsiä se alotus paketti hommeli kun siellä ois se koodi, mutta tietenki se paketti on äidin luona enkä itse ole kotona kävelläkseni 3min naapuriin äidille etsimään sitä. Onneks kuitenkin on Facebook. On siitä jotain hyötyä sillä sitä kautta sain äidille laitettua viestiä.

Eipä kuitenkaan tullut viestiä kahteen tuntiin takasin ja laitoin viestiä isoveljelle jos hän voisi yrittää saada äipän kiinni jollain muulla tavalla. Hän lupasi laittaa viestiä ja mä mietin koko sen kahden tunnin ajan miten ihmeessä saisin äidin nopeasti kiinni sillä jos ei puk- koodia löydy ni pitäis ostaa uus liittymä ja sillee. Sain sen puk- koodin ja kännyn taas auki vihdoin kun äiti heräsi ja etsi löysi paketin. Olin niin helpottunu. Eipä se päivän jutut siihen sitte jääny. Päivän aikana kaadoin maitopurkin lattialle. Onneks oli kiinni, mutta kyllä vähä valutti. Ja onneks lattialle eikä matolle, Sitte kun olin nostamassa matkalaukkua niin ote lipesi ja koko homma suoraan varpaille. Ja loppupäivänä tuntu muutenkin, ettei mikään pysy kädessä. Ei tainnu olla mun päivä tuo keskiviikko. Kyllähän mua aluks ärsytti, mutta lopuks otin huumorilla. :D

Tää toinen juttu ei oo paha. Lähinnä just super kiva asia. Käytiin nimittäin eile avaamassa prätkäkausi miehen kanssa. Enhän mä ajaa osaa. Tai siis mulla ei oo korttia, mutta se kyydissä olo on parasta. Niin super kivaa. Saanu oottaa koko talven, että pääsee taas keväällä ajelee. Kyllä sinne lumien tuloon asti aina ollaan ajeltu. Niin kivaa se on. Nyt on siis prätkäkausi avattu. Vihdoin !

Mun tarttis kyl ostaa ihan kunnon ajohousut ja kengät. Pitkiä matkoja varten nimittäin. Ollaan suunniteltu vaikka mitä matkoja mihin vois prätkällä lähtee. Ei ny välttämättä lähitulevaisuudessa, mutta joskus tai jotain. Ensin kyllä täällä ihan täällä Suomessa. Ihania suunnitelmia ! <3

Tosiaan oon ollu paljo poissa kotoa ja siivoominen kotona on tietty jäänyt joten käytän tän lauantain siivoten. Tai no.. iltapäivän/ illan. Oon niin laiska ni alottaminen vaikeeta. Kyllä tää tästä kun virtaa saan itteeni ja ulkona kun sataa rakeita ja räntää vuorotellen ni ei sielläkään oikein halua olla.

Niin ja juu en ikinä sit leiponu ihan sillon pääsiäisenä. Se vähän jäi, mutta kyllä me sitte tehtiin mokkapaloja ja mä tein viikolla mansikkatortun, Oli hyvvää! :)

Eipä mulla tän enempää. Pitäkää kiva loppu viikonloppu ! :)


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...