Mun lempparit ! #3

Mooips !

"Sarjan" kolmas osa tuleekin tässä. Viimeks tuli kuukaus sitten se missä luettelin mun lemppari vaatekaupat. Nyt luettelen lemppari hommeleita eri vuodenajoista. Eikä tähän varmaa sen enempää tarvii selitellä joteeeeen..aloitan. 

Aloitan tietysti järvestyksessä.

Kevät. 

Keväässä on parasta se kun alkaa oikeesti lumet sulaa ja aurinko paistaa melki koko ajan. Tulee lämmin. Näkee kun alkaa lapset opetella ajamaan pyörällä ilman apupyöriä. Tulee mieleen ku ite opettelin. Hahah eikä siitä sen enempää. Niin ja näkee enemmän ihmisiä kun talvella tai syksyllä. Ihmiset alkaa heräillä ns. talviunilta. :D

Kesä.

Järvet. Vesi. Ranta. Se veden ääressä makaaminen silmät kiinni ja kuunnellen vaan mitä ympärillä tapahtuu. Se jos mikä on ihanaa! Varsinkin sillon kun vaan ottaa aikaa eikä lähde jonkun kiireen takia vaan hetkeks makoilemaan. Eihän siinä kerkeä nauttimaan ollenkaan. Kunnolla aikaa vaan ni mielikin paranee. 


Syksy.

No ei ehkä uskois, mutta syksyssä parasta on se kun sataa. Ei luulis koska yleensä sillon on kylmä ja märkää. Eihän se sillonkaa oo kivaa jos ei oo kunnon vaatteita, mutta jos on ni pärjää ja sillon on kiva olla ulkonaki. Se tuo sellasta erilaista jännitystä elämään ja varsinkin sillon kun ukkostaa vähän. Ja sinänsä jännä koska en paljoa tykkää ukkosesta, mutta olenhan hiukan outo. Joo ja tää alkaa kuulostaa aika hassulta, mutta mun mielestä sillon saa paremmin ajatuksia kasaan.

Kaikissa leffoissahan sataa jos on joku negatiivinen juttu tapahtunut, mutta ei se tosielämässä. Tai no tottakai välillä sataa. Ei kyllä aina huonoina aikoina. Syksyllä sade tuo mulle erilaisen fiiliksen. Syksysin tykkään jopa kattoo ulos ikkunasta sillon ku sataa. En mä tiiä miten tästä mun jutusta saa selvää ku kirjotan tälleen, mutta näin se on. :D


Talvi.

Talvi.. hmm.. no tottakai se mitä myös samalla kaipaan niin kunnon lumi. Kun olin pieni ni kävin aina pulkkamäessä ja luistelemassa ja olin siis aina ulkona. Nykyäänkin voisin pulkkailla, mutta enhän mä ny yksin voi. Tai voisin, mutta en oikein yksin kehtaa. Luistella en varmaan edes osaa enää. Sitäkin pitäisi harjotella taas kun seuraava talvi tulee. :D Parasta on kuitenkin siis se lumi ja se ääni kun kävelee kunnon hangessa. Siis ei se liiallinen pakkanenkaan nyt niin suuri ongelma ole, mutta jos tosiaan on hyvin ja sopivasti lunta. Jos lähtee talviselle kävelylenkille ja on lunta, paistaa aurinko ja kuuluu se ihana ääni hangen päällä kävellessä ni mä tykkään. Se on parasta.

Nää ei nyt kuitenkaan ollut sanalla "lempparit", mutta siihen tää liitty ja samaa mä ainakin tarkotin. Ymmärs ken ymmärs. Haha :D

Pian muuten tulee mun tekemä yks pääsiäisherkku sillä aion perjantaiks tehä jotain pääsiäis juttuja tai yhden jutun. Saas nähä mitä siitä tulee. Meni miten meni niin tännekin kirjoitan asiasta. :D

Palaillaan ! <3


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...