Hyvä kiertää !

Hellureii ! :)

Joulu meni ihan hyvin. Myös uusi vuosi on alkanut hyvin. 2019 ! No huh huh ! :D Mihin 2018 hävis? Tuntu menevän vauhdilla. :O Uusia tuulia kohti. Mun sairasloma loppu enkä oo varma jatketaanko sitä sairaseläke hommelia vai onko uusi suunnitelma. En oo 2,5kk voinut käydä psykologilla, koska psykologi vissiin on ollut kipee tai jotain eikä sitten oo saanu mulle aikaa nopeemmin. JA siksi mulla ei oo ollu myöskään lääkäri aikaa eli ei olla voitu kunnolla mistään jutella. Tai tästä mun jatkosta. Vähän kyllä ärsyttää ja stressaa. Joulun jälkeen halusin vaan rauhottua ja olla vaan. Stressii ois ollut muuten ihan liikaa. Nyt kuitenkin uudet tuulet. Lähinnä eteenpäin :D

Eilen ja tänään oon touhunnut mun asunnon kimpussa. Oon oikeesti kattonut kaikki mahdolliset turhat jutut pois täältä. Mä oon se jota voi tosiaan hamstraajaksi sanoa. Onneksi ympärillä on ihmisiä jotka saa NYKYÄÄN mun päähän jotain järkee. Ettei kannata kaikkee pitää. Tänään lähtenyt jo yksi paita. Nainen oli todella iloinen. Kysyi tarvitsenko mä jotain, mutta piti se kyllä myöntää, etten tarvitsen yhtään mitään. Kysyi vielä mun jalan kokoa ja lupasi tehdä mulle villasukat. Enhän mä oikeasti tarvitsisi yhtään mitään takaisin, mutta kerta haluaa niin mikäs siinä. Kilttiä ❤️

Nyt mulla on jäljellä vain 2 paitaa ja takki mitkä ei oo vielä mihinkään menossa. Tai nää on niitä mitä mä annan eteenpäin. :)

Sitten on yksi kassi niitä mitkä myyn. Vähän harjoittelen tota facebook kirppis hommaa. Jos se alkaa rullaa niin ehkä uskalla enemmänkin siellä sitten, mutta meen vähä sillee pienesti. Ihana saada pois ne tuolta. Ei tosiaan sitä kirppis pöytää olla vieläkään varattu niin teen tän ensin näin. ☺️ Haluan ne oikeesti pois tuolta. 😂 Vie mun vaatehuoneessa niin paljon tilaa, etten tiedä mihin siellä mahtuu. 🙄😄

Ei mulle mitään ihmeellistä oikeastaan kuulu. Kokkaillutkin uusia juttuja oon taas enemmän ite. Siitä kyllä oon aika ylpee. 😝

Ps. Muistakaahan hymyillä !💙

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...