Niiiin hyvÀ olo !

Hellureii ! 🙂

LĂ€llĂ€slÀÀ ei menny kuukautta uuteen. 😂
Mutta siis mulla on todella hyvÀ fiilis. Kerrankin mun tiistai onnistui. YleensÀ mulle aina tiistaisin kÀy jotain ja onhan tÀssÀ aikaa kÀydÀkin. Nyt kuitenkin mega hyvÀ olo.

HerÀsin klo8:45 herÀtyskelloon ja makoilin ehkÀ noin tunnin, kunnes söin aamupalan. TÀmÀ on oikeesti monelle ihan normaali asia, mutta mun vatsan takia en oikein aina aamuisin voi syödÀ. Varsinkaan, jos oon jonnekin lÀhdössÀ. TÀnÀÀ meni kaikki tosi hyvin ja pÀÀsin normaalisti Psykologille.

Ennen sinne menoa olin ulkona 43min lenkillĂ€. Tietty siinĂ€ pysĂ€hdyin vĂ€hĂ€n pokemonia pelaamaan, mutta olin silti ulkona aika pitkÀÀn ennen psykologin aikaa joka sitten oli klo14.  Ja siellĂ€kin kaikki meni hyvin. En vaan tajua miksi jĂ€nnitĂ€n aivan hirveesti joka kerta sinne mennessĂ€. Onko se matka vatsan takia? Onko se sitĂ€, ettĂ€ siellĂ€ kĂ€sitellÀÀn niin paljon? Kaikkea kerralla? No ainakin loppupeleissĂ€ kaikki meni hyvin. Oli tosi raikas olo lenkin ansiosta. 😋

Sen kĂ€ynnin jĂ€lkeen pÀÀtin vielĂ€ lĂ€hteĂ€ suoraan uudelle lenkille. TĂ€llĂ€ kertaa en paljon pokemonia edes pelannut vaan kĂ€velin vaan. Olin tosin myös puhelimessa ja siksi se olikin helpompaa tehdĂ€ paaaljon pidempi lenkki. Tai no...normaalisti tulisin suoraan kotiin ja linnoittautuisin tĂ€nne eli siihen nĂ€hden paljon pidempi. 😂 2,5km kĂ€velin kotiin ja myös paikoista joista en yleensĂ€ tykkÀÀ mennĂ€. Puol vuotta taaksepĂ€in ei olisi tullut mieleenkÀÀn mennĂ€ niistĂ€. Nyt menin ja olen ylpeĂ€ itsestĂ€ni. 🙂

Lopuksi tulin kotiin. Join vettĂ€, odotin tunnin verran, kunnes erĂ€s nainen haki takin jonka pÀÀtin myös antaa pois. ☺️ Sitten söin ja kirjoitin tĂ€tĂ€. Katoin vielĂ€ vĂ€hĂ€n Youtubea ja lĂ€hdin muualle yöksi. :D SiinĂ€pĂ€ mun pĂ€ivĂ€. Oon ollu hyvĂ€llĂ€ tuulella ja se on erittĂ€in positiivista ☺️

TĂ€mmöstĂ€ tĂ€nÀÀn 😂

Ps. Muistakaahan hymyillĂ€❤️

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 KyllĂ€pĂ€s on taas hyvĂ€ fiilis siitĂ€, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tÀÀ niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...