2 yötä jouluun !

Hellureii! 🤪

Lievä ikuisuus eli melkein taas kuukausi ilman postausta tänne. Pakko kyllä myöntää, että puhti on ollut täysin pois. Enää 2 yötä jouluun ja koko joulukuu on ollu tohinaa täynnä. Mistä sitä sitte loppupeleissä alottais. 😶

Perus joulua koitettu valmistaa äidin luokse. Ensin meidän piti mennä jouluaattona iskälle, mutta suunnitelmiin tuli muuttujia niin ollaan toinen joulu peräkkäin äidillä. Onneks sentään käytiin iskän luona. Kielsi antamasta joululahtaa niin sai sitte pelkän synttärilahjan. Mitäs synty joulukuussa hahaha no joooo siis 😋 Kaikki me neljä kakaraa käytiin siellä iskän luona ja oli kivaa ja ja ja semmosta. Tajusin autossa matkalla kotiin, etten nää niitä ennen ens vuotta. Siis iskää ja sen vaimoo. Kyllä mä noi mun ihanat, rakkaat 😄veljet nään 😋😋 AIINII JA suoraan iskältä en mennyt kotiin, mutta siis siellä jossain ollessani klo22.37 katoin just kelloo, kun saatiin kuulla, että Virve Rosti on tullut vuoden viimeiselle keikalle tänne ja se ois klo23. ❤️❤️❤️Meillä ois reilu 20min aikaa eikä edes oltu varmoja päästäiskö sisään ja jälkeenpäin kuulin, että sen kaikan ois jotenki pitäny olla loppuunmyyty tai jotain.  No me ainakin päästiin sisälle ja keritttiin tosi hyvin. Oon niin kauan, kun muistan niin valmistanut itteeni jotenkin siihen Vickyn keikkaan mikä ois mulle ensimmäinen. Ehkä parempi oikeestaan, että menikin noin äkkiä kaikki. Super mega ilonen oon ! Siis aivan mahtavaa ja siitä sitten sen baarin yläkertaan Discoon. Siellä sai niin ajatukset pois kaikesta negatiivisesta. Oikeestaan en miettinyt melkein mitään. Menin vaan miten kroppa halus ja tanssin. Ehkä lähinnä heiluin hahaha 😄 Ja se mistä oon itestäni erittäin ylpeä on se, etten juonu alkoholia tipan tippaa. Hyvä mä ! Tota iltaa on vaikee unohtaa. En edes halua yrittää.🙂

Kaikenlaista. On tietenkin juttuja mitkä pyörii mun päässä. Eli paljon on myös negatiivista, mutta oon kyllä muuten saanut nyt joulukuun aikana paljon positiivista energiaa niin on helppo mennä eteenpäin. 🙂

Se mikä mua vaivaa tietty edelleen on mun vatsa. Kävin eilen aamulla verikokeissa ja viemässä ulostusnäytteen. Mitäpä sitä kiertämään. Lääkäri oli halunnut, että tutkitaan kaikki uudelleen. Ihmetteli lääkäri sitäkin, että miksi mun masusta ei löydy mitään, vaikka edelleen kiusaa. 😔 No nyt on labrassa siis käyty. Mun aamu oli mitä kummallisin eikä todellakaan mikään mun parhain. Ja loppupäivän olinkin ihan töttöröö. 😄 Lääkäri oli sillon käynnillä sanonut ja painottanut sitä, että labraa ennen 12h ravinnotta. Minäpä tein niin, kun käskettiin. Kuinka vaikeaa se voikaan olla. Menin ajoissa nukkumaan. Heräsin kerran 3h unien jälkeen pahaan oloon ja join vettä ja menin takasin nukkumaan. Herätessä joskun klo8-9 välissä olin ihan sekasin. Koitin tehdä kaiken muun aamun perus hommat paitsi tietysti piti unohtaa syöminen.😶

Olin sitte lähdössä klo9.30 aikoihin. Vähän ennen varmaan, mutta siis olin tarkistamassa onko laukussa kaikki mitä tarviin ja oli. Melkein... Lompakko puuttui ja se ois tärkee, koska siellä se kelakortti on. Olin just siivonnut...myllersin kaiken turhaan sillä en edes löytänyt lompakkoa. Yritin paniikissa ja kauheassa nälässä saada kerättyä itteni. Pysähdyin kunnolla ja mietin ja tajusin...jäi erään auton hanskalokeroon. 😅 IHANAA ! No...äkkiä viestiä ja onneksi auton omistaja oli liikenteessä ja sain lompakon. :D Ja kyydin ! Pelasti mun aamun ❤️ Eihän tää tähän voi loppua sillä ennen, kun pääsin edes autolle niin unohdin hanskat ja pipon ja kaaduin alamäessä Hyvin meni 😄😄

Odottelin varmaan 10-20min välillä. Olo aivan kamala. Aloin olla vihanen ja jokainen ääni oli rasittava. Lapussa luki, että 2 ennen mua, mutta sinne ramppas koko ajan porukkaa. Ainakin 4 ennen mua. Pääsin sentään sisään ja siinä istuessa ja verikoetta ottaessa se hoitaja kysyi onko mulla kaikki hyvin. Vastasin " Tää 12h syömättä ei ollu kauheen helppoa" JONKA JÄLKEEN tää hoitaja sanoo näin: "Miks sä olit 12h syömättä? Ei sun näihin ois tarvinnu". Olisittepa nähnyt mun ilmeen 😶😄😂😄😂😄😂😄😂

Tän kaiken jälkeen -7 asteen kirpeessä pakkasessa kotiin korvat ja sormet jäässä. Ei onneks kotiin ollut, kuin max 15min matka. 😶

Ps. Muistakaahan hymyillä ! 🦌🎅❤️


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...