Uimahalli ja vanhusjengi !

Hellureii ! :)

Oon ollut viimeaikoina ihan kummallinen. Teen juttuja mitkä on monta monta vuotta mua pelottanut. Esimerkiksi tänään. Mutta alotetaan ihan eilisestä illasta.

Eilen illalla aloin jostain kumman syystä miettimään uimista. En tiedä miestä se tuli mieleen, mutta siinä sohvalla makoillessa tuli mieleen, että haluan uimaan. Oon siis halunnut jo pitkään. Kesällä tietenkin pääsin, mutta nyt talvella ainoa vaihtoehto on uimahalli. Ei avanto :D Oon yrittänyt syksystä asti saada jonkun mun mukaan sinne. Yksin en uskaltaisi. Tai niin sanoin tähän päivään asti. Moni sanonut, ettei oikein haluaisi uimahalliin  joten tää ajatus on jäänyt. Eilen se tuli mieleen taas ja mietin pitäisikö mun lähteä sitten yksin. Pitäisi vissiin jos kukaan muu ei ole tulossa mun mukaan. Ajattelin haluavani myös vielä odottaa. Ajatus kuitenkaan ei lähtenyt päästä vaan voimistu, kunnes päätin, että klo6 uimahallin avautuessa mä menen sinne. Mietin myös nukkumaan menoa. Tietenkin. Ei silti tullut uni jännityksen takia. Valvoin siis koko yön. Hyh. Klo4.16 tosin olin jo ulkona matkalla. Siiiiiis mietin edelleen miksi ihmeessä. Mun luota uimahallille menee 10-15min ja lähin 1h 45min aiemmin. Oon super kummallinen. :D

Koitin kiertää ja pelata sitä Pokemon Go peliä. Loppupeleissä tein reilu tunnin lenkin ja olin klo05:30 siellä uimahallin pihassa. Ajattelin olevani päästäni sekasin. :D Onneksi sinne tuli sitten kunnon vanhusjengi. Juttelin niiden kanssa, kun alkoivat mulle puhua. Mukavaa porukkaa. Niillä on kuulemma aina semmoinen todella iso porukka ketkä käy siellä. :D Hassuja ! <3

Ostin sen rannekkeen ja menin pukkariin ja jännitti tosi paljon. En edes jaksa muistaa milloin viimeksi kävin siellä. Ihmispelko on ollut niin pitkään. :( No nyt tässä vaiheessa siis olin siellä ja ihan normaalit jutut ja päässäni uimapuku päällä ajattelin "Tää on iso askel eteenpäin". Hämmentelin hetken ja tallustelin porehommeleille. Siellä oikeasti tajusin olevani yksin. Ilman kaveria siis. Silti olin iloinen ja nautin lievästä jännityksestä huolimatta. Olin jonkun puolisen tuntia siinä ja halusin siirtyä kunnolla uimaan. Edes lillumaan. Vanhusjengi oli vallannut ihan isoimman altaa joten menin sitten nuorten altaalle. Sinnehän mä vielä kuulun. :D Syvimmillään se oli niin, että leukaan asti oli vettä eli tosi hyvin pystyin uimaan. Oon mini ihminen :D Siellä uin sitä ympäri ja edes takas. Sitäkin puolisen tuntia. Välillä vaan menin x asentoon ja nautin. Allas oli vaan mun käytössä sillon. Se oli oikeestaan tosi hyvä juttu. Ei tarvinnut miettiä kenen tiellä oon seuraavaksi. :D Eikä tää nauttiminen edes vielä loppunut. Lähdin tunnin jälkeen jo pois, koska ekaksi kerraksi ihan hyvä ja sain lopulta myös kyydin kotiin. :D MUTTA SIIS menin sinne suihkutilaan miettien, etten oikein taaskaan tykkäisiä liiasta porukasta. Noh loppupeleissä saunassakin sain 15-20min olla ihan yksin. NAUTIN!

Sitten puin, hain kahviosta juotavaa. Juomapullo jäi kotiin ja sitten odotin äitiä. Pelasti oman yövuoron jälkeen lapsensa :D Kiitän ! :D <3 Jalat mulla oli muussia. :D Tässä oli paljon ajateltavaa itelle, mutta oon koko päivän halunnut huutaa kaikille "MÄ OLEN YLPEÄ ITSESTÄNI!" :D

Ps. Muistakaahan hymyillä ! ❤️

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...