Olen tyytyväinen.

Hellou ! :)

Nyt oon ollu super tehokas. Valvoin keskiviikko torstai yön kokonaan. Syistä ku toisista mikä tässä ny ei oo se pointti. Vaaaan siis ku aamu tuli ja alko aurinko nousemaan ni minäpä otin ja lähdin lenkille klo4.30. Aikasin. Sieltä sitte kotiin. Olin hetken ihan vaa paikoillani sängyssä ja sit aloin siivoomaan, klo8 viemään pyykkejä alas pyykkitupaan ja takas siivoomaan ja tiskaamaan. Ja klo9 hakemaan pyykit. Jälkeen tämän olin hetken aikaa ihan paikallani taas ku en vaa siin sit jaksanu ku touhottanu koko ajan. Mun hetken aikaa olikin sit 15min ku lähin taas ulos tallustaa. Hahah mikähä mua vaivaa. Hih :D

Klo11 aikaan lähin äidin kanssa hakemaan ylioppilaslahjaa kaiverruksesta. Ei maksanu ku 12€. Sen sinänsä ymmärrän kun en kyseistä tuotetta edes ostanu sieltä. Sillon se ois varmaan maksanu vähemmän. Eipä haitannu ku kaiverrus oli hieno. Olen tyytyväinen. Saan sen huomenna antaa. Onneks koska en osaa pitää itteeni hiljasena ja oon meinannu paljastaaki sen, mutta onneks oon pysyny hiljasena.

Klo13 lähin Vantaalle Jumboon ja siellä Finnkinoon kattomaan leffan. Pirates of the Caribbean 5. Oli kyllä hyvä leffa. Kandee käydä kattoo jos ei oo vielä nähny. Ite en tiiä oliks se loppu niin ku loppu vai jatkuuko viel. Se tuntu vähä silt, että vielä tulis yks leffa, mutta sit taas ei välttämättä tuu. Vähä semmonen jännä. Kokonaisuus on kuitenkin tosi hyvä. 5/5 hahah :D  Leffan jälkeen käytiin muutamassa kaupassa. Ei oikeestaan vissiin ku kolmessa. Tigerista halusin ettii semmost kamerajalustaa, mutta sitä ei löytyny. Siel oli kuitenki 8€ laturi jonka ostin koska mulla tosiaan hajos mun laturi. Tai joudun teipillä sitä korjaamaan, että toimis uuden saamiseen asti ja nyt mul on uus. Myös mun matkalaturin johto sano itsensä irti enkä tiiä mikä sitä vaivaa joten ostin 4€ maksavan johdon. Nyt on kaikki mahollinen mitä tarvii. :D Oisin tosin voinu käydä NewYorkerissa, mutta koska en halunnu liikaa menettää rahaa ni jätin välistä. Ja hyvä niin. Prisman kautta sitten kotiin.






Kotona katoin hetken aikaa Netflixistä sarjaa Jälkiä jättämättä ja noin klo22 aikaan nukahdin. Että semmonen päivä :D

Tänää tai no eilen ku päivähän vaihtu ni kävin äidin kanssa aamulla mummolassa ja kaupassa. Sit tulin kotiin syömään ja pakkailemaan mökkireissuu varten ja sitte olin vaan kunnes lähdin äidin kanssa taas, mutta nyt ostamaan mulle huivia tota huomista mekkoa varten ja ulkoilutettiin koiraa. Sen jälkeen äiti jätti mut rantapuistolle jossa näin sitte kaveria jonka kanssa olin loppu illan klo23 asti. Huomenna ois sitte ylioppilasjuhliin tarkotus mennä klo10. Tai se juhla alkaa koululla klo10, mutta mennään sinne ajoissa saamaan hyvät paikat. Juhliin sitten sieltä ja sen jälkeen en tiedäkkään. Aamulla klo7.30 ois tarkotus herää, että pääsee käymään suihkussa ku äiti tulee sitte klo8 laittamaan mulle meikin ja mun hiukset. Kiva päivä tiedossa. :)




Tässä mun pari päivää. Pian palataa. :)

Muistakaa hymyillä ! :)


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...