Mökille mukaan...

Moii ! :)

Mökkeilemään. Rauhottumaan. Vihdoin ja viimein. Kaikki muistot ja arjen hommat täällä kotona ei tee muuta ku stressaa mua. Eikä vaan vähän. No mutta juuuuuuuu. Pian mä siis lähden ja oon vaan koko viikon miettiny mitähän sinne vois ottaa mukaan. Viikon jos on niin tarvii jonkun verran vaatteita ja sen semmosta, mutta ei kuitenkaan ihan älyttömästi. Viimeks mul tuntu olevan paljo kaikenlaista. Se tosin johtu siitä, että meillä mukana oli myös koiria ja koirien tavarat. Nyt ei tarvii niin paljo.

Otin matkalaukun esiin ja päätin, että se on se mihin ängen kaiken mitä tarviin. Ei mitään ylimäärästä. Paitsi sit käsilaukku jonne kaikki mitä automatkalla tarvii.

Aattelin nyt kuitenkin kertoo mitä mä pakkaan jos mökille lähden. Mökkielämää kun rakastan. En tarvii mitään hienostelu vaateita ku ei me semmosia siellä metsänsiimeksessä tarvita. Jotain rentoo millä voi vaan olla. :)


Eka kerros eli pohjalle tulee perus pyyhe. Sitten kahdet pitkät housut. Toiset iltoja varten jos on nuotiolla tai semmosta ja toiset jos sataa vettä ja on vähä kylmempää. Myös univaatteet, uimapuku ja bikinit menee tähän kerrokseen. En oo varma uimapuvusta meneekö se mun päälle enää. Kyllä todennäkösesti menee, mutta bikinit ostin uudet. Maksoin 20€ eli oikeestaan aika vähän bikineistä. Yleensä 15€/kpl. Nyt sain vähä halvemmalla molemmat. En löytäny mistää kunnollisii paitsi Prismasta ni sieltä sitte ostin. Ja kyllä mä ainakin tykkään. :)

Otan myös semmosen jutun. En tiiä oikee mikä se on enkä oikee saanu siitä kuvaakaan, mutta siis semmonen joku mitä voi käyttää oloasuna tai uimapuvun päällä tai jotain. Hahaha hyvin selitetty. :D



Tähän niin sanottuun "väli kerrokseen" tulee mekot ja huppari. Joo ehkä mä en tarvii montaa mekkoa, mutta mekkojen kanssa mä en säästele. Pitää olla varalle muutama. Hahaha kunnon puolustautuminen nyt kyllä :D Kolme saattaa olla liikaa. Ajattelin ottaa vaan kaks kesämekkoo, mutta koska matkalaukkuun vielä mahtu ni ihan vaan varmuuden vuoks se yks vielä. :D Ja huppari tietenki jos kylmä tulee.




Tähän vaateiden viimeseen osuuteen laitoin kaks t-paitaa, tuubitipin ja ihan perus mustan topin eli ei oikeestaan mitään sen ihmeellisempää. :)

Ja vielä näiden vaatteiden päälle tulee mun kirja, mun lääkkeet, toilettiveska johon tulee shamppoot ja muut pesuaineet ja tarvikkeet. Ja sit toi meikkipussi johon laitan, laastarit joita muuten ihan varmasti itseni tuntien ni tarviin hahah. Sit sinne tulee kaikkee muutaki meikejä joita oikeesti en tuu tarvii, mutta onhan se hyvä, että kaikki mahollinen mukana. Tulee tohon vielä kameraki ja sen laturi kunhan jaksan laittaa.


Tietenkin tarviin pikku laukun mukaan. Sinnekin tulee vaikka ja mitä. Mun uus lompakko, mun uus laturi  ja tottakai myös matkalaturi ja sen uus johto. Ihan kaiken varalta tää matkalaturi. Jos sattuu akkuloppumaan eikä oo mitää muuta keinoa ladata. Olenhan puhelinriippuvainen. Valitettavasti. :D

Sit tulee hiusharja. Mun hiukset menee niin nopeesti takkuun ja varsinki jos pysähdytään jossain ja tuulee liikaa ni ne menee sekasin ja mun hiukset näyttää ihan linnunpesältä sen jälkeen joten ihan hyvä pitää harjaa lähellä :D

Otan myös passin koska mul ei oo henkilökorttii tai mikä lie se onkaan ni ihan varmuuden vuoks passi ja no ainahan se on mulla mukana. Myös avaimet, huulirasva, aurinkolasit, kuulokkeet musiikkia varten jos tekee mieli kuunnella muutakin ku radioo ja jopa kaks tommost patukkaa pääsee mukaan. Ja joo ei hätää noi patukat on terveellisii. Tosin en vieläkää tajuu miten suklaan ja terveellisyyden voi yhdistää. :D


Me lähetään tosiaan tänään 4.6.17 iltapäivällä ja ollaan ainakin viikon verran. Siellä kirjotan joka päivältä jotain, mutta koko se julkasu tulee kun pääsen takasin kotiin. :) 

Niiin ja eilen olin siellä ylioppilasjuhlissa ja oli ihanat juhlat. Juhlat on aina ihania. Niiden sukulaisjuhlien jälkeen lähettiin tottakai baariin. Klo1.20 noin suurinpiirtein oltiin takas ja nukkumassa. Kivaa oli :)

Ja nyt vihdoin ja viimein voin myös paljastaa mitä mä ostin koska aiemmin en voinu kertoo ettei se yllätys sitte menis pilalle. Ostin siis tämmöse taskumatti setin. Livenä näyttää paremmalta ja on todella tyylikäs. Toi musta osuus on nahkaa. Pieneen laattaan tuli sitten se kaiverrus. Mies tykkäs ja elämä hymyilee. :)


Täs oli mun pakkailut ja eilinenpäivä. Ei mulla tän enempää :)

Muistakaa hymyillä ! :)


 



Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...