Motivaatio on palannut !

Moips kukkuu ! :)

Kyllä se mökkireissu teki hyvää. Kolme viikkoa ennen sitä reissua olin jotenki niin väsyny, stressaantunu, masentunu ja vaikka mitä muuta. Ei mitään motivaatiota mihkään. Paitsi nyt. Reissun jälkeen mä oon saanu uutta puhtia taas tähän elämään.

Pääsin käymään iskälläki piiiitkästä aikaa ja vihdoin sain myös tehtyä perus kotiruokaa. Ei oo ollu motivaatiota tehä mitään ite. Maanantaina sain taas puhtia kaikkeen ja tein perinteistä lihapullia ja perunamuusia. Nams nams ! Parin päivän ruoka tehty. :D


Tänään mulla oli tapaaminen etsivänuoriso työntekijän kanssa kun viime perjantain aika peruuntu ni nyt sit tänään ja vähän tuli taas asioihin lisää järkeä. Sitten ku tulin kotiin ni oli kauhee nälkä ni piti sit syödä ja sen jälkeen Skypetin ja sit siivosin vihdoin tän kämpän. Niin ollu läävä pitkän aikaan. Ihan ku oisin naapurinki tavarat hakenu tänne hahah :D Vaatehuone ois kans taas sotkune. Kun ei pysty pitää siistinä ni ei pysty. Sen siivous joku muu päivä. Ei jaksa ei jaksa enää :D

En mä oikee tiiä mitähä mä tässä oikeestaan höpötän. Kunhan höpötän. Oon vaan fiiliksissä tästä motivaation paluusta. Kerkesin mä kyl myös tekemään pannukakkua. Enkä oikeesti ees tiiä miks mä sen ylipäätää tein. Jostain syystä oli vaan pakko. Eikä täs ny mikää hätä mennä ees ulos ku ulkona on satanu vettä melki koko päivän. Niii ja sain muuten kans tosi kivoja kuvia viikonloppuna. Iskän luona ku kävin ni siellä oli omenapuussa linnunpesä ja siellä oli 5 linnunpoikasta. En oo ikinä nähny livenä ja sit pääsin ottaa kuvanki ku se emo ruokki niitä. Oli niin sulosen näköstä. Sit siel oli joku käpytikka tai joku mistä sain myös kuvia ja 2 oravaaki oli vallottanu linnunpöntön ja yhes jossain linnunruokinta jutus oli kans pesä missä se emo hauto munia. On ollu kyllä paljon eläimellistä menoa kahen viikon aikana. Tänää vielä otin kuvia kun tossa ikkunan alla oli kans pikkulintuja syömässä ja leikkimässä.
Niitä on ihana seurailla. <3



Eipä mulla tän ihmeellisempää. Muistakaahan ottaa iisisti ja hymyillä !:)

Kaikki eläin kuvat tulee tähän alas. Niit ny on jonki verran. Pahoittelut jos liikaa. Että semmosta :D










Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...