Perjantai 5.5. & lauantai 6.5.

Heips kukkuu ! :)

Miten kummallinen viikko. Kaikkee on tapahtunu. Haluun kuitenki kertoo tässä pari iloista asiaa tältä viikolta. Mitkä sai minut hyvälle tuulelle ja hymyilemään. Kyllä niitäkin mahtuu tähän elämään ja tässä muutama. :)

Ensimmäiset kaks asiaa liittyy perjantain tapahtumiin.

Ajattelin heti aamusta lähteä tallustamaan keskustaanpäin kunnes sitte mun iskä laitto viestii, että pystyy tänään korjaamaan mun pyöränketjut. No sitte mietin, että mitähän mä sitte tekisin. Lähin kuitenki äitiä auttamaan kauppaan. Siellä me osteltiin ostokset kunnes kassan jälkeen halusin mennä katsomaan yksiä housuja Cubukselle. Ei ne kuitenkaan ollut semmoset ku olin ajatellu joten en sitten ostanut niitä. Halusin sen jälkeen vähän kierrellä Cubusta ympäri ja se mitä tässä yritän kovasti kertoa on se, että löysin aivan tajuttoman ihanan mekon. Siis MEKON ! Ja niin kun oon sanonu mä rakastan mekkoja. Ostin siis mekon joka on jotain niin ihanaa, mutta koska se on tarkotettu ylioppilasjuhliin minne menen kesällä nii en voi käyttää tota mekkoo vielä. En mä kyllä tätä mekkoa kotona käyttäis ns. oloasuna koska niin hieno ja juhlallinen ja ja ja. :D

Odotan siis kesään ja sillon vasta tuon näkee mun päällä. Tai no oikeestaan alle kuukausi niin saan laittaa sen päälle ni laitan sitten tännekki kuvaa mekosta mun päällä. Ja kaikki varmaa tajus jo :D




Ton mekon oston jälkeen menin sitte takas kotiin ja odottelin iskän tuloa. Ja kun iskä tuli ja korjas ne mun pyöränketjut ni pääsin taas pyöräilemään ja fiilis vaan parani. Ja joo.. ne pyöränkerjut katkes seuraavana päivänä ku sain pöyrän ehjänä takas. Hahahah mun tuurii :D

Mutta joo.. mentiin sitte iltalenkille. Pyöräiltiin 1,5-2h Järvenpäätä ympäri. Rantapuistoon päädyttiin kyllä pysähtymään ja ihailemaan sitä ihanaa iltaa. Aurinko laskemassa ja oli lämmin. Sorsa pariskuntakin päätti tulla moikkaamaan ihan jalkojen viereen. Luulivat varmaan, että meillä olisi ruokaa. Eipä ollu valitettavasti. Kyllä meillä oli niin kivaa pyöräillessä. Tuntu vihdoin kesältä. Tosin..talvi saattaa tulla ens viikolla vielä pyörähtämään, mutta tuskin viipyy kauaa. Ei siis luovuta toivosta kesän suhtee. :)



Viimeisin asia liittyy lauantaihin. Tosin tää alko etenemään jo tiistaina. Ja ei.. en ole raskaana. Onneks, herranjestas :D

Mun pitkäaikainen ystävä laitto 5 vuoden jälkeen pitkästä aikaa viestiä. Me oltiin 5 vuotta sitten tosi tosi hyviä ystäviä kunnes kävi ns. viisitoistavuotiaiden tyttöjen perinteinen draamatilanne jonka seurauksena meidän tiet vähän niin ku erkani. Tää asia tosin oli myös normaalia isompi tilanne joka aiheuttaa luottamuspulaa tänä päivänä. Mä olin aika energinen, vähä erilainen ja mulla oli paljon kavereita. Tämä oli sitten joillekin liikaa ja siitä se draama sitten alkoi. Vaikka yritin silloin olla ystävällinen ja hyvä kaveri. :D No kuitenkin.. tämä henkilö on aina ollut mulle todella tärkeä enkä silloin halunnut käskeä häntä valitsemaan puolia joten annoin asian olla.

Kun hän laittoi minulle viestiä tiistaina pitkästä aikaa tunsin ilo ja hämmennystä. En minkäänlaista katkeruutta enkä vihaa. Pelkkää ilo ja hämmennystä. Ja hämmennystä vaan siksi, että hän sen viestin laittoi. Saatiin kuitenkin paljon puhuttua ja kysyin sitten aika pian josko kasvotusten voisimme tavata. Sovittiin lauantai hyväksi päiväksi. Pakko myöntää, että kyllä mua jännitti ja stressasi. Kaikki meni kuitenkin hyvin. Meillä oli hauskaa ja juttelimme niitä näitä. :)

Halusin jakaa tän täälläkin koska tää asia on todella todella tärkeä asia mulle. Mulla yleensäkkään nykyään ei ole paljoa kavereita. Muutama hyvä ystävä vain jotka ovat tottakai tärkeitä mulle <3 Tämä asia toi mulle vaan entistä ilosemman fiiliksen sillä harva haluaa tai uskaltaa näin monen vuoden jälkeen tulla juttelemaan. :)


Tänään vielä mun luona oltiin vaan ja katseltiin tallenteita melki koko päivä ja sitten pyöräiltiin keskustaa. Sinne sitten jätin taas pyörän lukkojen taakse ja tulin kaupan kautta kyydillä kotiin. Huomenna tapaamiseen etsivänuoriso työntenkijän kanssa ja sieltä sitten hakemaan keskustasta sitä pyörää. Kai mä myös jään sinne hetkeksi. :)

3 ilosta asiaa tällä kertaa. Kiva jos jaksoit lukea. :)

Palaillaan ! <3










Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...