K.E.S.Ä. !

Mooi taas ! :)

Täst tulee aika tämmönen perus höpötystä vaan. Ei mitään sen jännempää. :D

Jotkut on kyselly, että nyt kun kesä on täällä ni mitä mä teen kesällä. Eipä mulla ollu mielessä vielä muutama päivä sitte yhtään mitään. Kunnes keksin mitä voisin tehdä. Eli en jää tuleen makaamaan vaan toimin !  Minähän en kesääni vietä missään pikku yksiössä yksin kyhnöttämässä. Hahah :D
Toki nääkin voi aina muuttua eikä sekään haittaa. Mutta niiin.. :)

Kesäkuun alussa ensinnäkin on ne ylioppilasjuhlat joihin meen. Siitä päivä tai kaks niin lähetään mökille tonne Kuopion suuntaan. Tai onhan siitäkin matkaa ehkä 1,5h tai 2h. Mutta kuitenkin.. siellä sitten ollaan ehkä viikko tai yli. Ei olla vielä oikeestaan puhuttu asiasta muuta ku, että sinne mennää.

Sieltä ku päästään kotiutumaan niin varmaan siinä muutama päivä ainakin täällä Järvenpäässä pyörimistä ja sit ois tarkotus Kouvulaan ja siellähän on se Tykkimäki jonne niin kovasti tahdon. Käytiin monta kesää putkeen siellä perheen kaa ku olin nuorempi. Sekin jäi kun me lapset kasvettiin ja oon vähä kaivannu sinne. Sama oikeestaan on Särkänniemen kaa. Paljon oon käyny, mutta en moneen vuoteen. Joten sinne siis ois tarkotus mennä kesällä käymään samalla kun meen Tampereelle ystävää moikkaamaan. Juu saattahan tää kuulostaa joidenkin korviin "lapselliselta" lähteä pyörimään huvipuistoja, mutta miks ei. Kyllähän siellä paljon käy nuoria ja yhtälailla vanhempiakin. Ja minähän meen vaikka yksin jos muita ei tuu. Tosin enköhän mä saa seuraa. ;)

En tiiä millon meen mihkäki, mutta noi ny ois tavoitteena. Sitte juhannuksena ois tarkotus mennä kattoo kokoa. Ja tota.. joo.. En ees muista millon oisin kokon nähny. Kuulemma pienenä käyty kattoo. Mä en muista yhtään mitään enkä oo varmaan ainakaa 11 vuoteen kokkoa nähny. Tai oon mä sen kasan mut en sitä ku se palaa. En tiedä missä mä aina oon ollu. En ainakaa kokkoa kattomassa. Viime vuonna yritettiin, mutta myöhästyttiin ku ei oltu katottu millon Järvenpäässä se kokon poltto alotetaan. Ja sit mentiinkin Burger Kingiin syömään. Hups ! Jospa tänä vuonna onnistuis. :D

Tosiaan aina kun oon täällä Järvenpäässä muuten niin pyrin siihen, että oon paljon ulkona. Nään kavereita, pyöräilen, käyn uimassa ja käyn tottakai iskääkin moikkaamassa kun ei olla pitkään aikaan nähty ja sen semmosta. En aio jäädä himaan jos on hyvät ilmat. Oon niin paljo ulkona ku vaan mahdollista ja liikun. Ja ois kíva myös tehä sellasia asioita mitä ennen ei oo tehny. Toivottavasti semmosiin tulee mahdollisuuksia. Jos ei nyt kesällä niin joskus sitten. :) Myös mun tavote on ollu juomatta alkoholia mahdollisimman vähän. En muutenkaan juo enää tyyliin yhtään ni täst on helppo jatkaa. :D

No mutta juu... tästä vois tulla pidempikin, mutta en viiti kirjaa tästä kirjottaa. Kerron sitten aina täällä kun oon käyny jossain kivoissa paikoissa ja sillee. Kun oon tehny niitä asioita mitkä on mun tavotteena. 

Kesä alkanu ja moni varmaa myös tekee töitä. Ainakin vanhemmat ja kesätyöntekijät. Nauttikaa silti kaikista ihanista päivistä ja töidenkin jälkeen jos vaan mahdollista ja jaksaa niin ulos vaan !

Hyvää alkavaa kesää kaikille ! :)


Muistakaahan hymyillä ! <3


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...