Helle helle helle !

Mooips ! :)

En ookkaa pitkään aikaan kirjotellu mitään. En oo varma oikeestaan miks en. En oikee oo vaa jaksanu. Tuli joku semmone ettei mitään jaksa tehdä kotona. Ei oikee tääl kotona olo kiinnosta ei ollenkaan. :D Mutta mitäs mä oon tehny? Ööö? No aikaa taaksepäin en paljoo muista. Muistin menetys tullu, mutta lähinnä näiden kahden viikon aikana ollu äipän kanssa. Ollaan käyty paljon äidin ja Tilda koiran kanssa ulkoilemassa ja ajelemassa. Aina löydytään jostai oudoista paikoista. Eipä se kyllä haittaa. Kivaahan se vaan on löytää uusia paikkoja missä ei oo vielä käyny. :)

Tää viikonloppu on ollu aik jännä. Silleen hyvällä tavalla. Ollu hyvät ilmat. Hellettä parhaimmillaan mitä mä oon kattonu ni 27 astetta. Kuuma on ollu ja on voinu alottaa mekkokauden. Mekko päälle ja ulkoilemaan! Toivottavasta nää kelit nyt vaa jatkuis läpi kesän. Pian pääsis sit uimaankin.

Tosiaan perjantain jos nyt oikein muistan ni käytiin ensin äipän kanssa ajelemassa Nummisista, Palojoelle ja sieltä Nurmijärven keskustan kautta Hyvinkäälle ja sieltä Järvenpäähän. Oli siinä meillä reissu. Hahaha :D



Sitten illalla päädyin yhtäkkii pelaamaan sitä Pokemon Go peliä ja pyörin Järvenpäätä ympäri yhden eritäin ihanan ihmisen kanssa. Sieltä heille katsomaan elokuvaa Pirater of the Caribbean - Maailman laidalla. On muuten hyvä leffa. Todella hyvin osaa näytellä Johnny Depp sitä Jack Sparrow´ta. Luotu siihen rooliin. Niin täydellistä. :) No joo.. olin kotona vasta yöllä klo00.14 tai joskus niihin aikoihin. Ja se perjantai meni siinä.



Lautantaina. Nooooh mä olin vaihteeks ajelemassa äidin kanssa. Meidän piti mennä Kellokoskelle ku luultiin, että siel ois ollu joku kirpputori tapahtuma siellä Kellokosken "keskustassa" :D Mainostivat niin, että saatiin semmonen käsitys, mutta se olikin niitä pihakirppiksiä eikä sitten haluttu mennä kenenkää pihoille. Ei meidän juttu. :D

Syystä ku toisesta päädyttiin Hämeenlinnaan. Joo.. Hämeenlinnaan. :D Olihan sielläki sitte kivaa kuitenki. Käytiin siellä semmosella luononsuojelualueelle. Löydettiin seki vahingossa ku ajeltiin. Niin lämmin, että oli pakko sinne jäädä ottamaan vähä aurinkoo. Kivasti olivat laittaneet sinne semmosii puupötyä ja tuoli juttuja ni ei tarvinnu maassa olla ku ei meillä vilttiäkään tullut mukaan. Ihanan rauhallista. Ois melki voinu jäädä sinne loppupäiväks. 

Löydettiin sieltä kioski mistä sitte saatiin jäätelöö ja syötiin ne ja jatkettiin matkaa. Kunnes päädyttiin ihan sinne Hämeen linnan luo. Meil oli koira, että ihan kaikkialle siellä ei päässy, mutta päästiin vähä ees kattoo miltä sielä näyttää ku siitä on mooonta monta vuotta ku olin siellä. Ainoo ero minkä huomasin oli, että vallihaudassa oli laskenu vesi. Viimeks sillo joskus se oli ihan täynnä vettä ja nyt vaa vähä pohjaa peittämässä hahah :D







Sitten Järvenpäähän kauppaan ja äidin luokse ja klo21 saunaan. Saunan jälkeen kotiin. Koko päivän olin menossa ja ihan hyvä vaan. 

Sunnuntaina eli tänää ni käytiin äipän kanssa vielä Mäntsälässä. Siel oli klo10-15 kesäkauden avajaiset. Siel oli se Suomen Huutokauppakeisari Aki ja hänen vaimonsa Heli ja tottakai työmies Markku. Siis en mä mikää kirkuva fanityttö oo, mutta kyllä mä niitä "fanitan" vai mitenkä se pitäs sanoo. Oon kattonu joka jakson sitä niiden sarjaa. No jooo siellä me oltiin klo10-13. Kierreltiin kattomas mitä kaikkee huutokaupan lisäks siel on. Jotain kojuja ja sen semmosta pientä. Ja kun siinä oli aikaa niin päätinpä mennä kysäsemään josko Aki ja Heli suostuisivat kuvaa. Markkua en sillon siinä nähnyt ja sitten ku näin ni hän näytti olevan kiireinen, mutta ei se mitään. Ja klo12 alkokin huutokauppa. :)






Tuli niin kuuma ja paha olo vaikka vettä oli juonukki siinä paikallaan seistessä ni kyllä me sit päätettiin lähtee. Eli tunnin verran seistiin siinä huutokaupassa. 

Käytiin kyllä ennen lähtöö 5€ semmoset oisko ne nyt kännykkäpussi nimellä ollu ni ostamassa. Mahtuu sinne muutaki ku kännykkä, mutta oli niin ihanat, että oli pakko. Ja ku halvalla sai. Hahah :D Ei me sieltä itse huutokaupasta mitään löydetty.


Loppupäivä meni sit siinä, että olin pari tuntii keskustassa ja sitte tulin kotiin kirjottelemaan ja siivoilemaan. Kyllä huomaa taas millanen fiilis mulla on täällä kotona ku kämppäki sen näkönen. Eli sotkunen. Ei kun siivoomaan! :P

Tämmöstä mulle kuuluu. Ainakin nää lähimuistissa olevat jutut. :)

Mukavaa alkavaa uutta viikkoa. Muistakaa hymyillä ! :) 


Palaillaan ! <3





Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...