Odotusta

Moipsis ! :)

Enään viikko, että muutan! Siis VIIKKO!  En meinaa jaksaa pysyy paikoillani.

Tää kesä alkaa aivan upealla tavalla. Nyt perjantaina eli ylihuomenna menen kaverin kanssa laivalle ja sieltä tulee kans kuvia, sitten on se muutto ja tuparit.  Odotan ! Oon kyllä myös todella kiitollinen ihmisille jotka jaksavat tulla auttamaan muutossa. Eihän meitä siinä montaa tarvita, mutta eipähän tarvitse itse kantaa kaikkia. :D  <3

Eniten odotan sitä, että saan sisustaa asunnon omalla tavallani. Kukaan ei tuu päättää mun puolesta vaan minä itse. Hahah olipas itserakasta ;) Tottakai ehdotuksii saattaa tulla ja paljon, mut mun päätös loppujenlopuks vaikka tosin kavereilla on miljoona hyvää ideaa valmiina enkä mitään osaa koskaan päättää. :D Vaikeeta siitä tekee myös se kun sinne tulee iskältä saatu punainen sohva ja nojatuoli. Kaiken pitää siis mennä niiden mukaan ja varmaan sängyl päiväpeitton väri muuttuu sillä nyt se on liila eikä puna, liila, valko, musta sekotus oikeen sovi. No enköhän mä siitä saa ihan kivan näkösen.  Kuvia tulee tänne ennen ja jälkeen tavalla.

Pitää vaan ne tupari tarjoilut miettiä. En kyllä osaa mitään päättää siinäkään asiassa. Oon kyllä vaikee ihminen. :D

Ei mulla tämän enempää. Fiilikset korkeella ja sillee. Pus <3





Kuvassa meidän perheen pikku Tilda 9v.  <3 




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...