Töttöröö

Moips!:)


Nyt on sitten vuokrasopimus allekirjoitettu. Tai siis eilen kirjoitin. Tulihan siinä muutama kyynelkin kun tajusin, että uusi elämänvaihe alkaa pian. Se sellainen itsenäinen elämä. Ja todennäkösesti toistan itseäni tässä, mutta en vaan malta odottaa ja oon super ilonen! Muutenkin oli hyvä päivä eilen kaikin puolin sillä olin äidin kanssa iltaan asti. Kierreltiin kirpputoreja, käytiin syömässä Rossossa, syötiin sitä mun tekemää kakkua joka olikin ihmeen hyvää. Ei se ulkonäkö niin tärkeä ole jos maistuu. Tosin on sillä sitten jos se tarjoillaan vieraille tai on jossain ravintolassa tai kaupassa tai tai tai. Noin omassa porukassa se on ihan sama.
  Syötiin äidin kanssa se kakku puoliksi. Hupsiis ! :3 Ja pikkuveli söi loput. No joo..  Illalla käytiin vähän ajelemassa.
 Niiiiin ja tietysti kirppareilta löytyi jotakin. Kaksi taulua ja puvun takki ja housut. En koskaan ole käyttänyt sellaisia ja pakko myöntää, että oli hyvännäköset. Housut vaan tosin pitää käytää lyhentämässä jossain. 
Oli kyllä ihana päivä !

Tänään oon käyny vaan hoitamassa muita asioita jonka jälkeen salilla olin ja hakemassa sen uuden telkkarin eli enään täytyypi käydä saunassa ja katsoa illan peli Suomi vs Kanada. Kumpi voittaa? Saas nähdä. 

Huomenna kaverin kanssa pakkaan tavaroita. 
 Toivottavasti saadaan suurinosa pakattua niin ei jäis paljoa ens viikolle.

Ei mul nyt tän kummosempaa. Pus <3













Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...