YouTube ja minä mitä hä(?)

Morjenttes ! 😊😊

En mä nyt tiiä. Tiiätteks te? Joo no oon menny vähä kokeilemaan uusia asioita. Tai yhtä asiaa nyt ehkä lähinnä. Kokeilin sellasta mihin en vaan ois uskonu suostuvani. Suostuin sellaseen asiaa jota oon kyllä halunnu kokeilla, mutten oo uskaltanu, koska oon niin super ujo. Ja onhan jokaisessa asiassa omat riskinsä. Mä nimittäin suostuin vieraaks Youtubevideoon. Eikä siis mua yhtään haittaa, mutta tottakai, kun on tosi paljon ollu mun elämäs kaikennäköstä niin miettin, että millasia kommentteja tulee ja sitä rataa. Tosin samahan se on tässä blogin kirjottamisessa. Täällä mä vaan kirjotan ja siinä puhun ja näyn. Harkitsin mä niiden omien videoidenki tekoo, mutta tykkään enemmän kirjottaa. Ja mietinhän mä piiitkään sitä meenkö vai en. Suostuin silti ja olihan se jännää, koska puhutaan kameralle ja laitetaan kaiken kansan nähtäväks, mutta en siis valita.

Siinä pitää miettiä tarkkaan omaa ajatusmaailmaa ennen päätösten tekoa ja niinhän mä teinkin. Enkä oikeestaan edes kadu. Must on kiva kokeilla kaikkee uutta. Tosin ois ollu hyvä jos ois enemmän päivänvalossa tehtyä. Kai se käy ihan lamppujenki kanssa. En mä tiiä. Outoo tää on silti. Hämmentää. Ei kuitenkaan oo huono fiilis. Tottakai se eka video on semmonen, etten osaa olla sillee...hmmmm..niin normaalisti ja niin omaitteni. Tuli aluks vaivaantunu olo, etten oikee vielä osannu olla siinä, mutta tehty on. Hahah 😃 Oikeestaan se on julkastu just hetki sitten. En ees tiiä kuin hyvä laatunen siitä tuli. Puhelimen kameralla kuvattiin. Nooh.. kyllä siitä sentään ihmiset erottaa. Mua vaan naurattaa, kun jännitti niin paljon, että sen alottamiseen meni ikuisuus. Kun oltiin laittamassa sitä päälle niin huusin vaan "eiii vielä" ja tää toistu pariinki kertaan ahahhahha 😄😅

Jos oikeesti ihminen haluaa tunkea naamansakin näkyville eli esimerkiks tehä noita Youtube videoita niin suosittelen harkitsemaan kunnolla. Suosittelen miettimään sitä, että sieltä saattaa tulla, vaikka ja mitä kommentteja ja kestääkö oma jaksaminen. Moni niitä jo tekeekin, mutta ne jotka vielä harkitsee niin kannattaa harkita kunnolla. Sieltä varmaan saattaa tulla liuta ihania kommentteja, mutta silti siellä saattaa olla ne pari ilkeää ihmistä joillai ei ole muuta elämää, kun kiusata ja haukkua. 😐 Enkä puhu vain nuorille vaan myös aikuisetkin aloittajat saattavat yhtälailla olla sellasia joilla ei loppupeleissä pää kestä liiallista painetta tommosista jutuista. Ja, vaikka en ite teekkään tai oo mikään "tubettaja" niin silti munkin päässä pyöri noit juttui ja se on tosi hyvä. että pyörikin. Ei sitä ihan tosta noin vaan mihkään naamaa tungeta. Youtubessakin kaikki siellä käviät näkee ne. Se on aika iso juttu jo se. Oli sitte pieni tai suuri kanava. Miettikää toosi tarkkaan. Onhan niitä tosin kyllä kiva seurata. 😊

Täs oli mun kertomus ja vähä ajatustakin asiasta. Ja mikäli ihmiset sen haluu mennä kattomaan Youtubesta sen videon niin niin niin se löytyy kanavalta Hermitto. 😊
Jooo ja vielä yks juttu.. Se kämpän esittely tuleeki huomenna hahah tuli pari muuttujaa. 😇 Eipä mulla muuta. 😅

Palaillaan ! ❤️

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...