Hä? Mikä Halloween?

Moips ja hellurei ja sillee ! 😊

Mulla nyt meni Halloween kokonaan ihan ohi. Joo monta viikkoo siitä kuulin puhuttavan, mutta meni kokonaan ohi. En nyt oikein itsekkään ymmärrä miten ja miksi. Eipä kyllä oo eka kerta. Joka ikinen vuosi. Joka ikinen sen jälkeen, kun viimeks kotona oli jotain koristeita. Kun olin pieni. Moni hehkutti jotain pukuja ja maskeja, bileitä ja mitä kaikkee, mutta yhtä ulapalla oon edelleen. En vaan ikinä muista tai saati sitten vissiin oo niin kiinnostunut (?). Hahah jooo-o, että hyvin meni tämäkin 😃 Ja mitähän sitä sitten tapahtu. Torstaina mä kävin kirpparilla. Piiitkästä aikaa. Enpä oo käynykkää sen jälkeen, kun siellä oli meidän pöytä. Tai, kun haettiin ne meidän ei menneet vaatteet pois sieltä. Ja mitäääääh mä taas selitän. Jo on vaikeeta. Mutta siis niin. 😂 Sieltä tuli löydetyy itelle kolmeki jutskaa. Punanen, pitkä, ihana villapaita joka makso vaan 3€. Sitten jouluks semmonen pöytäliina vai mikskä ihmiset noita nyt sit sanoo. Kai niille oli omaki nimi hahah, mutten muista. Se makso vaan 0,80€ ja mä meinasin jo mennä ostamaan/ tilamaan semmosta netistä. Huh huh. Onneks en ostanu, koska netissä makso 15€  melkee samanlainen. Pikkunen hintaero juu. 😂 Se siis on lähinnä joulua varten, että tulee vähän jotain koristusta joulukuusen lisäks. No joo kuvista näkyy tekstin alapuolella. Sitten 1€ maksavan kirjan. Leena Lehtolainen - Luonas en ollutkaan. Ihana saada taas uus. Oon taas lukenu ne mitä mulla on jo ja kirppikset on parhaita paikkoja löytää oikeesti oikeesti hyvä kirja. 😊

No tosiaan. Halloween tuli ja meni eikä mulla oo mitään sen erikoisempaa kerrottavaa koko jutusta. Sit oonki vaan tehny sitä sun tätä enkä varmaan mitään järkevää. Eilen tosin mulle kävi jostain syystä niin, että mun netti ei toiminu. En tosin oo ainoo jolla ei toimi. Enkä mä osannu asialle tehdä sen enempää ni aattelin odottaa josko jossain vaihees alkais toimimaan. Sit sillävälin, kun netti oli mitä oli niin mulla tuo olkkarin lamppu onkin jo palanut niin päätti poksahtaa se eteisenkin. Olin sitten eilen iltasella ilman nettiä (paitsi puhelin) ja ilman kunnollista kattolamppua. On mulla pitkä lamppu mitä käytin, jos en oikeesti tahtonut nähä mitään. Suurimmaks osaks mun aika meni kynttilöiden seurassa ja puhelimessa puhuessa. Paitsi, että kuitenkin alko ärsyttää olla yksin ni menin yöks muualle missä oli seuraa. Että semmonen lauantai. Eikä se netti tänäänkään oo toiminu. Pitänee alkaa soitella Elisa liikkeeseen tai mennä käymää...😄 Huomenna psykologille meen hölisemään ni tsemppaan itteeni sinne nyt. 🤔

Oikeestaan tää oli tämmöst "mitä Halloweenina tapahtu" tyylinen kirjotus, mutta ei siis tapahtunu mitään sen ihmeellisempää. Eikä varmaan ollut paria hassua lausetta enempää koko asiasta. Haha😃

Palaillaan ! 😊




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...