Missä sitä tuli taas käytyä?

Hei!

Tottakai mä kävin taas kiertelee. Okei tasan yhdellä kirpputorilla. Klaukkalassa, Viirin kirpparilla. En oo paljoo käyny siellä enkä paljoo sieltä oo löytänykään , mutta nyt kyllä löyty. Ja mitäs mä tällä kertaa.. 😅

Ekaks löytin aivan mahtavan joulukoristeen. Joulutontun. En oikee tiiä onks toi jotain posliinii tai jotakin. Vissiin posliinii. Niin mun näkönen. Junttitonttu haha ! Ja sit taas vaihteeks kirjan. Bridget Jones - elämä jatkuu. Tästä myös aivan ihana leffa versio. Nyt on hauska lukee kirjana, mutta ensin lukeminen ja sitten vasta leffan kattominen on huono idea. Sillon menee se kirjasta saatu oma mielikuvitus ihan pipariks. Alotan lukemaan kunhan oon saanu noi pari muuta kirjaa luettua. 😉😂 Tonttu 1€ ja kirja 0,50€. 😋



Sit löysin mustan, pitkän topin. Tosin enemmän mulle eli hobitille toi on mekko tai vähintään tunika. 😉 Tosin 2e oli ehkä liikaa. Ite oisin laittanu 1,50€ maksimissaan, mutta ainakin joku ostin ton. Eli mä, mutta eipä siitä oo sen enempää. 😄 Mutta kuinka rakastankaan kaikkea lämmintä. Aivan ihana neule. Ihanan lämmin (ainakin mun mielestä) ja ihanan värinen. 3€ makso ja tältä oisin miinustanu euron, mutta todettakoon jälleen kerran, että jokuhan tuonkin osti. 😉 Pienempi riski taas jäätymiselle. Vaikka tuntuukin, että mulla ois aina kylmä.

Ja unohtamatta tätä.. siiis mikskä nyt sitä voi sanoo. Kynttiläteline? Joku kuitenkin. Eipä tarvinnu ostaa. Tai ostin mä, mutta ostin 1e yllätyspaketin mitä siellä kirpparilla myytiin. 😄 Oli se hassu tunne, kun tommosen sitten kuitenki ostin. Eipä kuitenkaan haitannu. Ilonen mä oon silti. En jaksa tänä vuonna laittaa niitä pitkiä kynttilöitä ja yleensä käytänkin tuikkuja niin tää olikin ihana ylläri. Tosin äippä sai jonkun turhan kirjan. Tai ei kai se turhaa oo, muttei meille niin mielenkiintonen. Kaipa se menee eteenpäin jollekin. Papalle ehkä? Pappa voi lukee sen meidän puolesta. Voisin kyllä joskus silti kokeilla uudestaan ostaa yllätyspaketin. Jännittävää nähä mitä siellä sisällä on. Koskaan ei tiedä. 😜

Tässä oli tän kerran kirppari ostokset. Ei onneks mitään älytöntä kasaa, mutta jotain kuitenkin. :)

Ja heiii vihdoin ja viimein. Huomenna ja oikeestaan ylihuomennakin myös tulee se postaus missä näytän millanen täst kämpästä on tullu. Ja koska olin vähän tyhmä ja tein siitä viimesimmästä Viron reissusta toooosi pitkän niin tulee tästä lähtien 2 osaa. Onneks. Ei hätää 😚 Ja loput 3 kuvaa tässä alhaalla. :)


















Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...