Miltä täällä näyttää?

Heillureii taas jälleen ! 😊

Siis joo en tosiaan paljoo ole mun kodista kuvia näyttäny, mutta tässä aattelin kertoo vähän miltä mun koti näyttää. Ei kovin kummonen. Silti mulle koti. Ja tämäkin piti tulla kesäkuun alussa nimittäin sillon 1.6.2017 tuli vuos täyteen, kun muutin omaan pikku yksiöön. JA mitäpä mä ny kertoisin tästä vuodesta asuessani tässä. Eli eli noh 38,5 neliöö ja ilman parveketta ja ekassa kerroksessa niin, että ulos katsoessa on suoraan edessä leikkikenttä. 2 askeleen päässä ikkunasta eli todella lähellä. Jep jep...Ei siinä aina oo porukkaa eikä ne pienet lapsoset vanhempien ja/tai isovanhempien kanssa häiritse. Siinä vaiheessa, kun siihen tulee teinit... ai, että mua siinä vaiheessa ärsyttää ja menee hermo ja ne ei ikinä mieti kellon aikaa huutaessaan. Huoh.. sit päästäänkin naapureihin eikä kukaan varmaan halua oikeesti kuulla miten ärsyyntyny oon siihen, ettei rappykäytävässä vaan osata käyttäytyä. Se sitten on toinen osuus. MUTTA tosiasiassa mun on hyvä asuu täällä. Aika kaupungin laidalla. Vissiin 😅 Silti on kauppoja lähellä ja keskustaan pääsee kävellen ja pyörällä jos tarve vaatii. Eka oma koti ja hyvin oon pärjänny ja toivottavasti pärjään jatkossakin. 😃 Nyt sit siis kerron mitä kaikkee täällä oikeen on. Alotetaan tässä osassa keittiöstä ja niinsanotusta isosta tilasta.

Keittiö oikeastaan pysyny ihan samanlaisena koko ajan. Eipä mitään isompia muutoksia. Eipä tarviikkaan. Paitsi kunhan joskus osaisin pitää siistinä hahah 😄 Sopivan kokonen mulle. Keittokomeroksko tota sit sanotaan, mutta siellä mä teen mun sapuskat. 😋


Isossa tulissa ollu 3 eri järjestystä. Nykynen järjestys on se minkä haluun täällä olevan. Uutta tullu muuton jälkeen: nojatuoli, seinähyllyt ja tuo pitkä valkonen Ikeasta ostettu hylly. Seinähyllyt hain naapurista äidin luota. Ehkä tuo liikaa tähän semmosta tunkua. En mä tiiä. Ruokapöydän paikka kuitenkin on todellakin oikea. Sen ois voinu laittaa tohon ihan alusta asti, mutta en tajunnu sillon. No nyt se on siinä.

Sängyn asentoakin on muunneltu mooonta kertaa enkä vieläkään tiedä miten mä sen oikeesti haluan. Ehkäpä noin? Hmmm? 🤔 Sitten tossa kuvassa missä tätä "olohuonetta" näkyy niin ei näy uutta kattolamppua, mutta otin erikseen siitäkin kuvan silläse asennettiin just sen kuvan oton jäljeen.

Tää on oikeestaan aikalailla puna-valkonen koti. Näyttää, että on paljon tavaraa, mutta mä oon kyllä heittäny paaaaljon pois. Ja välillä tosiaan sitä tuntuu, että hamstraan kaikkee mahollista, mutta sit toisaalta tykkään tästä kodista. Just tämmösenä, kun tää on. ❤️💙



Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...