Aloitus video !

Heiii !

Tota..mul tuli eilen semmonen olo, että nyt kuvaan videon ja laitan Youtubeen. Se on siis siellä. Laitoin tän julkasusta tunti taaksepäin. Haluun kokeilla jotain uutta ja jännää. Varmaan joku 20 iän kriisi tai jotain. 2kahessa videossa oon ollu jo ja moni on jo kannustanu mua tekemään oman kanavan enkä tienny tehdäkkö vai eikö. Siellä se on kuitenkin Youtubessa. Kääk ! Ei siis millää huonolla tavalla tuo.😅

Tönkköhän tuo videon on ja tulee olemaan muutama muukin ennen, kun pääsen vauhtiin. Mä en kuitenkaan odota mitään suurta nousua tohon kanavaan eikä se oo mun...no.. semmonen suuri toivomus vai mikä lie. Onhan se kiva, jos se tosiaan alkaa kasvaa ja teen videoita, mutta voi myös olla, että jää tuohon ekaan videoon. Ei sitä tiiä. On mulla silti hirvee hinku ja motivaatio tehdä noita viedoita. Ja hirveesti oon saanu kivoja kommentteja tän tunnin aikana. Tosin ystäviltä ja tutuilta jotka pyysivät linkkaamaan sen. Mutta nooh.. katotaan mitä tapahtuu tulevaisuudesta. 😊😄

Ja valitettavasti en saa tähän linkitettyy sitä videoo. Seuraavan yritän saada, mutta kiinnostuneet voivat mennä Youtubeen ja etsiä sieltä Henna Tarmola nimellä mun kanavan. Ja toki voi kirjottaa ton "Aloitus video" sinne hakuun niin siltäkin varmasti löytää JA tää oli tännekin pieni inffopläjäys. :D

Palaillaan !😋




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...